کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | خانواده | هفته چهل و چند
هفته چهل و چند شابک: 9786009801954 280 صفحه 318 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 هفته فاطمه ستوده علوم انسانی روانشناسی خانواده

826,000 ریال 1,180,000 ریال

ناشر: اطراف

چاپ یازدهم

هفته‌ی چهل‌و‌چند
مادران امروز ایران چگونه برای کودکان‌شان مادری می‌کنند، چه دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی در زمینه تربیت فرزندان‌شان دارند و آیا مادری کردن در روزگار ما با مادری کردن در روزگاران گذشته متفاوت است؟
در کتاب هفته‌ی چهل‌وچند بیست مادر ایرانی از تجربه‌های مادر بودن و مادری کردن در عصر امروز سخن گفته‌اند. هر مادر طبیعتا بر اساس ویژگی‌ها و هویت‌ و تجربیات و دانسته‌های خود روش ویژه و خاص خودش را برای مادری کردن پیش می‌گیرد و از همین رو در هفته‌ی چهل‌وچند با تنوع تجربه مادر بودن و مادری کردن مواجهیم و با انواع نگرانی‌ها و دغدغه‌ها و تردیدها و اضطراب‌های مادرانی که فرزند خردسال دارند؛ مادرانی که بین آموزه‌های سنتی مادربزرگ‌ها و انواع و اقسام آموزش‌ها و اصول تربیتی مدرن غربی قرار گرفته‌اند و می‌کوشند از دل این ملغمه و نیز با تکیه بر فردیت و تجربه‌های خود راهکاری برای شیوه مادرانگی و تربیت فرزندان‌شان پیدا کنند.
هفته‌ی چهل‌وچند: بیست روایت از مادری در همین روزها به دبیری فاطمه ستوده در مجموعه روایت تجربه نشر اطراف منتشر شده است.
شهلا بهادری، نیره حاتمی‌کیا، امیلی امرایی، نورالهدی ماه‌پری، مرجان هاشمی، منصوره مصطفی‌زاده، فاطمه صالحی، رضوان خرمیان، سوده شبیری، نسیبه میرباقر، مریم فردی، نرگس عزیزی، فاطمه جناب اصفهانی، ضحی کاظمی، فاطمه حجوانی، زینب بحرینی، زهرا کاردانی، فاطمه ابوترابیان، آصفه آصف‌پور و فاطمه ستوده مادرانی هستند که روایت‌شان از مادری کردن در این مجموعه گردآمده است.
درباره نویسنده: فاطمه ستوده (- 1362)، روزنامه‌نگار، داستان‌نویس، ویراستار و نویسنده و مترجم آثاری در زمینه ادبیات کودک و نوجوان.
رتبه گودریدز: 88/3 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down