کتاب | علوم انسانی | تاریخ | تاریخ جهان | مجموعه تاریخ جهان: انقلاب کوبا
مجموعه تاریخ جهان: انقلاب کوبا شابک: 9789643115845 144 صفحه 391 گرم قطع: وزيری نوع جلد: گالينگور تیراژ: 600 مجموعه تاریخ جهان: انقلاب کوبا ارل رایس مهدی حقیقت خواه علوم انسانی تاریخ تاریخ جهان

637,500 ریال 750,000 ریال

ناشر: ققنوس

چاپ هفتم

مجموعه تاریخ جهان: انقلاب کوبا
The Cuban revolution
یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه تاریخ جهان به «انقلاب کوبا» اختصاص دارد. شاید نام «رهبراعلا» را شنیده باشید. از سال 1959 تا به امروز «فیدل کاسترو» را با این عنوان شناخته‌اند. تغییراتی که تحت رهبری او در گذشته انجام شده است و اکنون پس از گذشت چهل سال از زمان انقلاب کوبا تحلیل‌گران سیاسی، پژوهشگران، تاریخدانان هنوز درباره علل آن همچنان به بحث و تحلیل می‌پردازند. کتاب «انقلاب کوبا» اطلاعات مفصلی از سرگذشت انقلاب را بیان می‌کند.
برای آشنایی بیشتر، در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «سه هفته پیش از انتخابات ریاست جمهوری کوبا در سال 1952، ژنرال فولخنثیو باتیستا ثالدیوار ــ رئیس جمهوری سابق که بار دیگر برای این مقام نامزد شده بود ــ در رقابتی سه نفره در رده سوم قرار داشت. دکتر روبرتو آگرامونت از حزب اُرتُدوکوس در همه حوزه ها جلو بود و از پی او دکتر آئورلیو اِویا از حزب آئوتنتیکو جای داشت. در این زمان، باتیستا تصمیم گرفت شکست سیاسی محتمل خود را به پیروزی ای ناگهانی و خیره کننده تبدیل کند. او بی پرده پوشی با نیروی اسلحه زمام حکومت را به دست گرفت.» علاقه‌مندان و دوستداران به فرهنگ و تمدن‌های باستانی از خواندن و مطالعه اثر لذت می‌برند.کتاب « مجموعۀ تاریخ جهان: انقلاب کوبا» توسط «مهدی حقیقت خواه» به فارسی برگردانده شده است.
درباره نویسنده: ارل رایس
رتبه گودریدز:

ادامه keyboard_arrow_down