کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات آسیا | کجا ممکن است پیدایش کنم
کجا ممکن است پیدایش کنم شابک: 9789643623296 168 صفحه 170 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 ممکن پیدایش هاروکی موراکامی بزرگمهر شرف الدین علوم انسانی ادبیات ادبیات آسیا

578,000 ریال 680,000 ریال

ناشر: چشمه

چاپ بیست و چهارم

کجا ممکن است پیدایش کنم
پنج داستان که در عین سادگی پیچیده‌اند و پر از رمز و راز. «کجا ممکن است پیدایش کنم» مجموعه‌ای است از داستان‌هایی که هاروکی موراکامی در آن‌ها واقعیت را به وهم و خیال و حال و هوایی غریب و رازآلود گره زده است. در این قصه‌ها همچنین تأثیر موراکامی از سبک داستان‌نویسی ریموند کارور مشهود است. موراکامی در «کجا ممکن است پیدایش» کنم در هیئت یک ریموند کارورِ ژاپنی ظاهر شده و از تنهایی و نوع روابط آدم‌ها در متن زندگی شلوغ شهری نوشته است. البته در این داستان‌ها واقعیت زندگی شهری به آرامی از مرز فراواقعیت و وهم عبور می‌کند و موراکامی با این ترفند راهی به عمق واقعیت می‌گشاید و روی دیگر امور به ظاهر عادی را نشان می‌دهد. داستان‌های این مجموعه حاوی واقعیت‌هایی هستند که به ظاهر ساده می‌نمایند اما وقتی وارد جزئیات آن‌ها می‌شویم می‌بینیم که سخت پیچیده و رازآلودند. موراکامی نویسنده‌ای است که با چیره‌دستی به جزئیات می‌پردازد و خواننده را با قصه‌ای که می‌گوید درگیر می‌کند. جستجو یکی از عناصر اصلی برسازنده داستان‌های این مجموعه است. با خواندن این داستان‌ها از متن زندگی عادی وارد دنیایی خواب‌گونه می‌شویم.
پنج داستانی که در این کتاب می‌خوانید عبارتند از: «فاجعه معدن در نیویورک»، «کجا ممکن است پیدایش کنم»، «سگ کوچک آن زن در زمین»، «راه دیگری برای مردن» و «خواب».
مجموعه داستان «کجا ممکن است پیدایش کنم» با ترجمه و مقدمه بزرگمهر شرف‌الدین در نشر چشمه منتشر شده است.
درباره نویسنده: هاروکی موراکامی (- 1949)، داستان‌نویس ژاپنی.
رتبه گودریدز: 3/61 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down