کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | خودیاری | شفای زندگی
شفای زندگی شابک: 9789643280710 348 صفحه 399 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 5000 شفای زندگی لوئیز هی گیتی خوشدل علوم انسانی روانشناسی خودیاری

1,387,500 ریال 1,850,000 ریال

ناشر: پیکان

چاپ هشتاد و ششم

کتاب «شفای زندگی» نوشته «لوئیز هی»
کتاب «شفای زندگی» نوشته «لوئیز هی» برای بهبود کیفیت زندگی و خودشناسی به افراد کمک می‌کند.
وقتی دوست دارید ذهن خود را تغییر دهید یا با رویکرد دیگری به جسم‌تان بیندیشید؛ چه كارهایی انجام می‌دهید؟ می‌دانیم تحول خود به خود به وجود نمی‌آید. تغییر همیشه کاری سخت برای انسان است. شیوه کار با خویشتن هم شاید دوست داشتنی باشد، اما کمی پیچیده به نظر ‌می‌رسد. اگر مشتاق ‏هستید درباره موارد مطرح شده بیشتر بدانید؛ بنابرای خواندن كتاب «شفای زندگی» می‌تواند به شما كمك بسیاری كند.
«‏لوئیز هی» نویسندهً کتاب «شفای زندگی» در ابتدا به نكاتی که برای خواننده مفید است، اشاره می‌كند. هی در «شفای زندگی» توضیح می‌دهد که چگونه كتاب را بخوانیم. همچنین مواردی را كه در پیشبرد خواندن «شفای زندگی» مفید و مؤثر است را بیان می‌کند. زندگی امروزی انسان‌ها سخت و طاقت‌فرسا شده است. بنابراین افراد به روش‌های نوینی احتیاج دارند. شیوه‌هایی که کمی بتواند روزمره را تغییر دهند.

پیام‌های کلیدی «لوئیز هی» در کتاب «شفای زندگی» بسیار قدرتمند هستند. او بیان می‌کند که چگونه محدود کردن اعتقادات و ایده‌ها در بسیاری از موارد علت بیماری‌ها شده‌اند. همچنین می‌گوید: ‏چگونه شما می‌‌توانید تفکر خود را برای بهبود کیفیت زندگی تغییر دهید. كتاب «شفای زندگی» برای موفقیت، روابط کاری و دیگر مسائلی كه برای هر شخصی ممكن است به وجود آید؛ پیشنهاداتی ارائه می‌کند. بهتر است بدانید: این كتاب به دلیل خودسازی و تحول ذهنی و جسمی در دنیا مشهور شده است.‏ خوانندگان بسیاری در سراسر دنیا از خواندن کتاب و صراحت نویسنده احساس رضایت کرده‌اند.

مروری بر کتاب «شفای زندگی»
کتاب «شفای زندگی» چهار فصل دارد. هر فصل کتاب به موضوعی در رابطه با زندگی و مسائلی که برای بیشتر افراد به وجود می‌آید اختصاص دارد. کتاب «شفای زندگی» در حقیقت قصد دارد شفای درون را نشان دهد. هی می‌نویسد اگر کسی شفای درون داشته باشد، چگونه زندگی بهتر و شادتری دارد. او برای خوانندگانش از آنچه خودش باور دارد حرف می‌زند. جملات تأکیدی و مثبتی را در کتاب «شفای زندگی» نوشته است. او توصیه می‌کند افراد آن را بخوانند و برای خود تکرار کنند. در قسمتی از کتاب لوئیز هی می‌نویسد: «گذشته هر چه باشد، من پدر و مادرم را سرزنش نمی‌کنم.» یا در جای دیگری اینگونه گفته است:«نقطه‌ی اقتدار همواره در لحظه‌ی حال است.» بخش دوم کتاب «شفای زندگی» درباره مشکل حرف می‌زند. اینکه مشکل چیست و چگونه به وجود می‌آید؟ و توضیح می‌دهد در برابر مشکلات چه مقاومتی لازم است. یا چه کارهایی باید انجام دهیم. بخش سوم «شفای زندگی» به موارد کاربردی می‌پردازد. این بخش کتاب دارای هفت فصل است. مواردی مانند کار، موفقیت، ثروت از جمله موارد بخش سوم هستند. همچنین‏ در فصلی به فهرست بیماریها و علل احتمالی پیدایش آنها اشاره می‌کند.
لوئیز هی در قسمت آخر «شفای زندگی» با عنوان «داستان من» روایت مختصری از زندگی خودش را برای خواننده بازگو می‌كند. او از افراد می‌خواهد ارتباط خود را پزشک و مشاور قطع نکنند. چراکه سلامتی و تندرستی از موارد مهم زندگی محسوب می‌شوند.

درباره نویسنده کتاب شفای زندگی
لوئیز ال هی در سال 1926 در لس آنجلس به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. لوئیز هی نویسنده کتاب‌های خودشناسی است. او پس از اینکه شفای زندگی را نوشت به فکر تأسیس موسسه‌ای افتاد. او چهار سال پس از انتشار کتابش «خانه هی» را تأسیس کرد. در آنجا هی به تدریس خودشناسی مشغول شد. او توانست با همکاری ناشران و نویسندگان حوزه خودشناسی به تدریس بپردازد. از دیگر آثار لوئیز هی می‌توان به: «شما می‌توانید زندگی‌تان را بهبود ببخشید» «خودت را دوست داشته باش» «قدرت در درون شماست» «قلب، سرچشمه افکار» «همه چیز خوب است ـ بدن خود را شفا دهید» «زندگی کامل عشقی ـ انسانی» اشاره کرد. همچنین «من فکر می‌کنم، من هستم ـ آموزش قدرت اطمینان در کودکان» و «باغ افکار» از دیگر کتاب‌های شناخته شده هی هستند.
لوئیز ال هی در سال 2017 در سن 90 سالگی درگذشت.

درباره ترجمه فارسی کتاب «شفای زندگی»
کتاب «شفای زندگی» با عنوان اصلی You can heal your life برای نخستین بار در سال 1984 به چاپ رسید. کتاب در سال 1369 توسط «گیتی خوشدل» به فارسی ترجمه شد. مترجمان دیگری هم کتاب را به فارسی برگردانده‌اند. مترجمانی مانند: مریم کاظمی، لیلا آزادی هم کتا ب را ترجمه کرده‌اند. گیتی خوشدل در سفرش به هندوستان به خودشناسی و عرفان علاقه‌مند شد. به همین جهت تمرکز مترجم بر کتاب‌های خودشناسی بسیار بیشتر است. ترجمه «گیتی خوشدل» از کتاب «شفای زندگی» با نثری روان و ساده دارد.

رتبه کتاب «شفای زندگی» در گودریدز: 4/2 از 5

ادامه keyboard_arrow_down