کتاب | مرجع | مرجع | دانشنامه | دایره المعارف لاروس 4: زندگی حیوانات
دایره المعارف لاروس 4: زندگی حیوانات شابک: 9789648637229 80 صفحه 336 گرم قطع: خشتی نوع جلد: گالينگور دایره المعارف لاروس زندگی حیوانات گروهی از نویسندگان مریم موسوی مرجع مرجع دانشنامه

306,000 ریال 360,000 ریال

ناشر: فرهنگ معاصر

چاپ سوم

دایره‌المعارف لاروس: زندگی حیوانات
«دایره‌المعارف کودک و نوجوان لاروس» مجموعه‌ای است وابسته به دانشنامه مشهور فرانسوی لاروس، که از دانشنامه‌های معتبر جهان است. در مجموعه کتاب‌های «دایره‌المعارف کودک و نوجوان لاروس» موضوعات و پدیده‌های مختلف و متنوع علمی مربوط به جهان و انسان و انواع جانواران و طبیعت و گونه‌های گیاهی، همراه با تصویر و به زبانی ساده و با عباراتی کوتاه و جاهایی هم در قالب پرسش و پاسخ، برای کودکان و نوجوانان توضیح داده شده است.
انتشارات فرهنگ معاصر چندی است که با همکاری گروهی از مترجمان در حال ترجمه و انتشار این مجموعه در ایران و به زبان فارسی است.
«زندگی حیوانات» از جمله کتاب‌هایی است که از مجموعه «دایره‌المعارف کودک و نوجوان لاروس» در انتشارات فرهنگ معاصر منتشر شده است. در این کتاب کودکان و نوجوانان با اطلاعاتی متنوع درباره حیوانات و تولد و زندگی‌ و مرگ‌شان آشنا می‌شوند. امکان حرف زدن با حیوانات، مقایسه حیوانات نر و ماده به لحاظ زیبایی، شیوه‌های دلبری در جانوران، امتیازات حیوانات بر انسان‌ها، تلاش حیوانات برای بقا و شیوه مقابله آن‌ها با خطرات از جمله موضوعاتی هستند که در این کتاب از آن‌ها سخن رفته است.
در فصل‌های گوناگون این کتاب به مباحث مختلفی در باب زندگی حیوانات برمی‌خوریم که از آن جمله‌اند: به وجود آوردن بچه، تولد بچه‌ها، تولد از تخم، غذاهای عجیب و غریب، خانه حیوانات، فریب دادن دشمن، دانش دفاع از خود، زنده ماندن در زمستان، مقاومت در برابر گرما، زندگی خانوادگی، زندگی گروهی، زندگی در جامعه و برقراری ارتباط.
کتاب «زندگی حیوانات» با ترجمه مریم موسوی منتشر شده است.

ادامه keyboard_arrow_down