میان ستاره ای شابک: 9786008066026 260 صفحه 314 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 800 میان ستاره جاناتان نولان کریستوفر نولان علوم انسانی ادبیات نمایشنامه و فیلم نامه

525,000 ریال 750,000 ریال

ناشر: چترنگ

چاپ چهارم

میان‌ستاره‌ای
داستانی از آینده. جاناتان و کریستوفر نولان در فیلمنامه «میان‌ستاره‌ای» داستان انسانهایی را روایت می‌کنند که در آینده، وقتی خطر نابودی زمین بیش از پیش احساس می‌شود و زمین دیگر جایی امن برای زیستن نیست، فکر یافتن سرپناهی امن در سیاراتی دیگر را در سر می‌پرورند و به جستجوی جایی در کهکشان‌اند که انسانهای آواره از زمین بتوانند به آن کوچ کنند. «میان‌ستاره‌ای» ماجرای مردی به نام کوپر و دخترش مورفی است که درگیر معمایی کهکشانی می‌شوند. کوپر که در گذشته خلبان ناسا بوده اکنون به کشاورزی مشغول است. محصولات کشاورزی رو به نابودی‌اند و گویی آینده‌ای روشن در انتظار زمین نیست. روزی کوپر و دخترش مورفی متوجه می‌شوند که از جانب هوشی ناشناخته و از طریق امواج گرانشی پیامهایی به آنها ارسال می‌شود و این پیامها مختصاتی را به کوپر و دخترش مخابره می‌کنند که آنها را به تأسیسات شخصی به نام پروفسور برند هدایت می‌کند. آنها از این طریق درمی‌یابند که کرم‌چاله‌ای که ساخته هوشی بیگانه است شاید بتواند امکان رفتن آدمیان به سیاره‌ای جدید و ادامه زندگی در آن سیاره را فراهم کند. این سرآغاز سفر و جستجویی حماسی در کهکشان است؛ سفر و جستجویی مهیج و پر از رمز و راز و معما و حادثه.
فیلمی که کریستوفر نولان بر اساس این فیلمنامه ساخت از فیلم‌های موفق و پرفروش ژانر علمی – تخیلی بود و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.
فیلمنامه «میان‌ستاره‌ای» با ترجمه ماهان تیرماهی و به همراه استوری‌بورد در نشر چترنگ منتشر شده است.
درباره نویسندگان:
جاناتان نولان (- 1976)، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیون بریتانیایی – امریکایی.
کریستوفر نولان (- 1970)، فیلمساز، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس بریتانیایی – امریکایی.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده