کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات آمریکا | مخمل و جین تن خانواده ات کن
مخمل و جین تن خانواده ات کن شابک: 9786002533418 232 صفحه 243 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 مخمل خانواده دیوید سداریس پویان رجایی علوم انسانی ادبیات ادبیات آمریکا

367,500 ریال 490,000 ریال

ناشر: کتاب پارسه

چاپ یکم

مخمل و جین تن خانواده‌ات کن
Dress Your Family in Corduroy and Denim

دیوید سداریس از آن دسته نویسندگانی است که در کار طنزپردازی‌اش بسیار جدی است! سبک فکاهی منحصربه‌فرد او و علاقه‌اش به مسائل روزمرۀ زندگی طبقۀ متوسط، او را جزء نویسندگانی قرار داده که خوانندگان بی‌شماری بی‌درنگ با آثارش ارتباط برقرار کرده و در عین لذت بردن از طنز نکته‌پردازانه‌اش، با فضا و شخصیت‌های او نیز همذات‌پنداری می‌کنند. بیهوده نیست که مجلۀ «تایم» او را طنزپرداز محبوب آمریکایی‌ها خوانده و نشریۀ «اکونومیست» نیز وی را یکی از بامزه‌ترین نویسندگان در قید حیات می‌داند.
موضوع اصلی داستان‌های کتاب «مخمل و جین تن خانواده‌ات کن»، که پویان رجایی آن را به فارسی ترجمه کرده است، پیش پا افتاده‌ترین موقعیت‌ها و رخدادهایی است که در زندگی یک انسان اتفاق می‌افتد. سداریس اما شرح همین موقعیت‌ها را ماهرانه در قالب داستان ارائه و خواننده را به فهم این نکته سوق می‌دهد که بسیاری از موقعیت‌های زندگی فرد، در بطن خود پوچ و بی‌معنا هستند. در تمامی روایت‌ها خواننده ابتدا غافلگیر می‌شود، بعد لبخند می‌زند و بی‌درنگ به فکر می‌افتد که منظور نویسنده از شرح چنین موقعیتی چه بوده و همین فرایند، مطالعۀ کتاب «مخل و جین تن خانواده‌ات کن» را به تجربه‌ای دلپذیر مبدل می‌سازد.

دربارۀ نویسنده: دیوید سداریس (1956 م.)، نویسنده و طنزپرداز صاحب سبک آمریکایی، صاحب آثاری مانند «تب بشکه» و «تعطیلات بی‌دغدغه»

رتبۀ گودریدز: 1/4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم