کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات آمریکا | روزی که فضایی ها آمدند
روزی که فضایی ها آمدند شابک: 9786001821981 240 صفحه 283 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 روزی فضایی آمدند رابرت شکلی حسین شهرابی علوم انسانی ادبیات ادبیات آمریکا

294,000 ریال 420,000 ریال

ناشر: کتابسرای تندیس

چاپ دوم

روزی که فضای‌ها آمدند شامل چند داستان کوتاه علمی تخیلی است. نویسنده روزی که فضایی‌ها آمدند، رابرت شکلی، در زمره‌ی بزرگ‌ترین و طنازترین نویسندگان کلاسیک علمی تخیلی می‌باشد.
چند داستان کوتاه روزی که فضایی‌ها آمدند:
فضایی‌های سیاره‌ی سینستر از نویسنده‌ای خواسته‌اند داستانی بنویسد. ولی بعد سینستری‌ها از او می‌خواهند داستانش را عوض کند: آلیسِ قصه را که حتماً دختری است شبیه به استانِ آلزاسِ فرانسه، عاشق کشوری بزرگ‌تر کند که شبیه به چوب شور باشد.
مردی اهال تگزاس در لاتاریِ فضایی‌ها برنده شده و زندگیِ آگامِمنون را تکرار می‌کند. همسرش، کلیتِمنِسترا، می‌خواهد او را بکشد چون آگاممنون طبقِ روایتِ هومر دخترشان را قربانی کرده؛ ولی او می‌گوید نوع دیگری از روایتِ هم هست که طبق آن آندرومدا را به جزیره‌ای دوردست فرستاده.
مردی به جنونِ آدمکشی مبتلاست، به فروشگاه «ابزارآلاتِ درمان در خانه» می‌رود تا دستگاهی برای معالجه‌اش بخرد؛ اما به اشتباه دستگاهِ درمانِ مریخی‌ها را به او می‌فروشند. دستگاه هم اصرار دارد که: «گوریسیِ تو سهواً وازنیِ ضروریِ اشتیاق به فیم را در تو فرونشانده. این موضوع به نوبه‌ی خود باعث برانگیزشِ تو به دُووارک‌کردنِ کسی به شیوه‌ی وْلِندیش شده.»

ادامه keyboard_arrow_down