کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات آمریکا | نویسنده ی پشت پرده
نویسنده ی پشت پرده شابک: 9786003671287 184 صفحه قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1100 نویسنده پرده فیلیپ راث سهیل سمی علوم انسانی ادبیات ادبیات آمریکا

350,000 ریال 500,000 ریال

ناشر: نیماژ

چاپ سوم

نویسنده پشت پرده
داستان درباره زندگی نویسنده‌ای جوانی است به نام «نیتن زوکرمن» که شیفته آثار بزرگ ادبی است.
کتاب «نویسنده پشت پرده» اولین جلد از چهارگانه «فیلیپ راث» است و سه جلد دیگر با ترتیب «زوکرمن رهیده از بند» «کلاس کالبد شناسی»، «عیش پراگ» نام دارند. «فیلیپ راث» یکی از بزرگترین نویسندگان نیم قرن گذشته ادبیات آمریکا شناخته می‌شود. او در آثار داستانی‌اش، نگاه‌های گوناگونی را تصویر کرده و در بعضی هم به مسائل اجتماعی و اخلاقی جامعه امریکا پرداخته است. ناگفته نماند: «فیلیپ راث» عضو حلقه منتقدین کتاب آمریکا، پن فاکنر، پولیتزر و من بوکر بوده است.
در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
«من عاشق او بودم! بله، احساسم نسبت به این مرد چیزی کمتر از عشق نبود، بدون هیچ توهمی: عشق به بی تعارف بودن کلامش، دقت وسواس گونه، بی‌پیرایگی، و بیگانگی و سردی‌اش؛ عشق به نمود یافتن بی امان ذره‌های خویشتن کودکانه و پرعطش و پرشورش که پنداری در برابر نسیم باد افشان می‌شد؛ عشق به آن لجبازی و یکدنگی هنری و ظن و تردید نسبت به تمام چیزهای دیگر؛ و عشق به جذابیتی مدفون و نهفته، که او به من اجازه داده بود فقط یک نظر آن را ببینم. بله، تنها چیزی که لونوف می‌بایست می‌گفت، این بود که حتی اسبی هم ندارد که با آن حرف بزند، و همین مرا تحت تأثیر قرار داد.» کتاب «نویسنده پشت پرده» توسط «سهیل سمی» به فارسی برگردانده شده است.
درباره نویسنده: فیلیپ راث ( 1933 ـ 2018 ) نویسنده امریکایی صاحب اثر «شب‌نشینی در پراگ»، «شوهر کمونیست من»
رتبه گودریدز:

ادامه keyboard_arrow_down