کتاب | علوم انسانی | ادبیات | داستان کوتاه خارجی | داستان های پس از مرگ
داستان های پس از مرگ شابک: 9786002292681 80 صفحه 94 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 500 داستان جی. دی. سلینجر بابک تبرایی علوم انسانی ادبیات داستان کوتاه خارجی

297,500 ریال 350,000 ریال

ناشر: چشمه

چاپ پنجم

داستان‌های پس از مرگ
جِی. دی. سَلینجر را بیش از هر چیز با رمان «ناتور دشت» می‌شناسند؛ رمانی که یکی از محبوب‌ترین آثار داستانی جهان است و راوی نوجوان عصیانگر آن، هولدن کالفیلد، یکی از مشهورترین شخصیت‌های داستانی دنیا. اما شهرت سلینجر به جز «ناتور دشت» و تعدادی از داستانهای دیگرش، در بدقلقی و رو نشان ندادن و انزوایش هم بود. نویسنده‌ای بود دور از دسترس و منزوی که آسان تن به مصاحبه نمی‌داد. از همین رو هر چه از او درز می‌کرد برای طرفداران او و آثارش و خبرنگارانی که دنبال اخبار جنجالی بودند ارزشمند بود. داستان‌هایی که در مجموعه «داستان‌های پس از مرگ» آمده نیز از این قاعده مستثنا نیست. این مجموعه شامل سه داستان از سلینجر است که او در زمان حیاتش اجازة چاپ آنها را نداده بود، اما این داستان‌ها بعد از مرگ نویسنده منتشر شدند. از سه داستان این مجموعه یکی، به نام «اقیانوسِ پُر از گوی‌های بولینگ»، مرتبط با رمان «ناتور دشت» و درباه هولدن کالفیلد و برادر اوست. «پسری که روز تولدش بود» و «پائولا» دو داستان دیگر کتاب هستند.
«داستان‌های پس از مرگ» با ترجمه بابک تبرایی در نشر چشمه منتشر شده است. این کتاب علاوه بر سه داستان سلینجر شامل مقدمه‌ای در باب ماجرای لو رفتن این داستان‌ها و چند و چون آنها و مؤخره‌ای شامل نامه به جان وودمن، مروری بر سه داستان سلینجر که در این مجموعه آمده و یکی از معدود مصاحبه‌ها با سلینجر است.
درباه نویسنده: جِی. دی. سَلینجر (2010 – 1919)، داستان‌نویس امریکایی.
رتبه گودریدز: 3/66 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم