کتاب | علوم انسانی | زندگینامه و سفرنامه | زندگینامه و خاطرات | راه عشق: داستان تحول روحی مهاتما گاندی
راه عشق: داستان تحول روحی مهاتما گاندی شابک: 9789643114114 192 صفحه 257 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1100 عشق: داستان تحول روحی مهاتما گاندی اکنات ایسواران شهرام نقش تبریزی علوم انسانی زندگینامه و سفرنامه زندگینامه و خاطرات

552,500 ریال 650,000 ریال

ناشر: ققنوس

چاپ سیزدهم

راه عشق: داستان تحول روحی مهاتما گاندی

کتاب «راه عشق» نگاهی دارد به سیر تحولات گاندی، روایت می‌کوشد، از زندگی تا اندیشه‌های شخصیت را بازگو کند. همچنین، به یک پرسش بنیادین نیز، می‌پردازد و آن این است که چگونه گاندی به این جایگاه ویژه عظمت و قدرت رسید؟ میدانیم که مهاندراس کم‌رو و خجالتی توانست ملتی را با چهارصد میلیون جمعیت به زندگی مجدد فرا بخواند. رهبری که رقیبانش را به زانو درآورد و به یک چهره برجسته مبدل گردید.و اینکه، چگونه جوانی عصبی و خشن که از تاریکی می‌ترسید، توانست انواع انتقادات و توهین‌های مخالفان را با رویی گشاده بپذیرد و در مقابل دشمن و تهدیداتش برخوردی متفاوت داشته باشد.خواننده با مطالعه کتاب راه عشق در می‌یابد، انسان توانایی خارق‌ العاده‌ای دارد که می‌تواند از آن برای مهرورزی و دوستی و پرهیز از خشونت به بهترین نحو استفاده کند و بر نفرت و تفرقه غلبه نماید.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:
«عشق ورزیدن به آنانی که ما را دوست دارند، عدم خشونت نیست. عدم خشونت یعنی به کسانی که از ما متنفرند عشق بورزیم. من خود می‌دانم که پیروی از این قانون بزرگ عشق تا چه اندازه دشوار است. اما مگر انجام همه‌ی کارهای بزرگ و با ارزش دشوار نیست؟ عشق به کسی که از ما متنفر است، دشوارترین کارهاست. اما به لطف و رحمت خدا، حتی این دشوارترین کارها نیز اگر مصمم به انجامش باشیم، سهل و ساده خواهد شد.» «شهرام نقش تبریزی» کتاب «راه عشق: داستان تحول روحی مهاتما گاندی» را به فارسی برگردانده است.


درباره نویسنده: اکنات ایسواران
رتبه گودریدز: 4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده
از همین مترجم