کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | روان کاوی | غلبه بر افسردگی
غلبه بر افسردگی شابک: 9786002781925 216 صفحه 205 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 770 غلبه افسردگی سیما هینگورانی رویا وکیلی علوم انسانی روانشناسی روان کاوی

212,500 ریال 250,000 ریال

ناشر: ققنوس

چاپ دوم

غلبه بر افسردگی
Beathing the Blues
کمتر کسی است که افسردگی در دنیای مدرن امروز را نشناسد. عاملی که تهدید کننده است و دلیل برخی مرگ‌ها و ناتوانی‌ها به شمار می‌رود. اما اکثر مردم از افسردگی چیز زیادی نمی‌دانند و تنها به گفتن افسرده‌ام بسنده می‌کنند. همان‌گونه که ما برای سالم ماندن بدن خود به ورزش و تغذیه مناسب نیاز داریم برای سالم ماندن روح و روان هم نیازمند راهکارهایی هستیم. مراقبت از سلامت روان مسأله‌ای مهم در دنیای مدرن امروزی است. کتاب حاضر برای همه افرادی که دوست دارند در مورد افسردگی بیشتر بدانند؛ کمک کننده است.
در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
«افسردگی به مثابه نوعی اختلال سلامت روانی در بسیاری از مواقع جدی تلقی نمی شود و به نام اختلال جزئی خلق و خو نادیده انگاشته می‌شود. افراد به جای بهره مندی از اطلاعات صحیح، اغلب با سیل تصورات غلطی مواجه می‌شوند درباره این که آشکار شدن این مسئله چه عواقبی را در پی خواهد داشت. فراز و نشیب‌ها در زندگی اجتناب ناپذیرند. همه ما باید آنها را پشت سر بگذاریم. برخی افراد می‌آموزند که چطور با گامهای بلند پیروز این میدان باشند و برخی دیگر زیر بار فشار مشکلات خم می‌شوند.» «رویا وکیلی» کتاب «غلبه بر افسردگی» را برای علاقه‌مندان به فارسی ترجمه کرده است.
درباره نویسنده: سیما هینگورانی، روانشناس هندی

ادامه keyboard_arrow_down