کتاب | علوم انسانی | دین | تفاسیر | سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن
سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن شابک: 9789643724740 956 صفحه 1228 گرم قطع: رقعی نوع جلد: گالينگور تیراژ: 1100 سیصد صحبت قرآن حسین محی الدین الهی قمشه ای علوم انسانی دین تفاسیر

7,200,000 ریال 9,000,000 ریال

ناشر: سخن

چاپ سی و ششم

سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن
منتخبی از آیات قرآن به انتخاب و تفسیر حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای. «سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن» چهارمین کتاب از مجموعه «جوانان و فرهنگ جهانی» است. حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای در هر یک از مجلدات این مجموعه منتخبی از آثار شاخص و مهم فرهنگ و ادبیات و اندیشه ایران و جهان را ارائه داده است تا باب آشنایی نوجوانان و جوانان را با این آثار بگشاید. او در کتاب «سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن» با رویکردی عرفانی، زیبایی‌شناختی، اخلاقی، اجتماعی، تعلیمی و معنوی از قرآن سخن گفته و با همین رویکرد نمونه‌هایی از قرآن را انتخاب کرده و به تفسیر آنها پرداخته و همچنین متونی از ادبیات فارسی و انگلیسی را، که در آنها مفاهیمی نزدیک به مفاهیم قرآنی مطرح شده، آورده است تا مخاطبان نوجوان و جوان را هرچه بیشتر با وجوه گوناگون قرآن و ویژگی‌های آن آشنا کند.
کتاب از پیشگفتار و سیصد و شصت و پنج بخش تشکیل شده است. بعضی از بخشهای این کتاب عبارتند از: «در ستایش و نیایش»، «در بیان جوهر ایمان و اوصاف اهل تقوی»، «در فضیلت میانه‌روی»، «در تعریف نیکویی و نیکوکاری»، «تمثیل در بیان شأن زن و مرد برای یکدیگر»، «در منع مردمان از تصرّف اموال یکدیگر به ظلم و باطل» و «در بیان برابری حقوق و تکلیف زنان».
کتاب «سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن» در انتشارات سخن منتشر شده است.
درباره گردآورنده و مؤلف: حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای (- 1318)، پژوهشگر عرفان، ادبیات و فلسفه هنر، مترجم، سخنران، نقاش و خوشنویسِ ایرانی.
رتبه گودریدز: 4/25 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده