کتاب | کودک | کودک | آموزشی | حق دارم کودک باشم
حق دارم کودک باشم شابک: 9786226011600 44 صفحه 263 گرم قطع: خشتی نوع جلد: شوميز تیراژ: 2000 دارم کودک باشم آلن سر مهناز کاظمی کودک کودک آموزشی

315,000 ریال 420,000 ریال

ناشر: فاطمی

چاپ دوم

کتاب «حق دارم کودک باشم» نوشته آلن سر
کتاب «حق دارم کودک باشم» با زبانی ساده و روان به کودکان 7 تا 12 ساله می‌آموزد که حق یعنی چه! کتاب آموزش می‌دهد که داشتن حق به چه معناست و کودک از چه حقوقی برخوردار است. تمام کودکان در سراسر دنیا دارای حق یکسان هستند. یعنی همه کودکان دنیا حق دارند در خانواده‌ای سالم پرورش پیدا کنند، از غذای مقوی تغذیه کنند تا رشد خوبی داشته باشند. همچنین کودکان حق دارند از آموزش خوب برخوردار باشند یعنی به مدرسه بروند و بسیاری موارد را در آنجا بیاموزند. شادی و بازی، دوری از جنگ و خونریزی از دیگر حقوق مسلم کودکان است.
کتاب «حق دارم کودک باشم» با زبانی متنوع و ساده درباره حقوق کودکان سخن گفته است. تصویرهای زیبای کتاب هم بر جذابیت آن افزوده است. کتاب را آلن سر نویسنده فرانسوی نوشته است. آلن سر خودش معلم مهد کودک بوده و برای نوشتن کتاب از دانش آموزانش الهام گرفته است. شاید برایتان جالب باشد که این معلم توانا تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب نوشته است. کتاب‌های آلن سر به زبان‌های گوناگونی در دنیا ترجمه شده‌اند.
در بخش کوتاهی از کتاب آمده است:
من کودکم
با چشم‌هایم، دست‌هایم، صدایم، قلبم و حقوقم. حق من است که نامی داشته باشم و نام‌خانوادگی و خانواده‌ای که به من لبخند بزند، و کشوری که آن را خانه‌ی خود بنامم. حق من است که غذای کافی داشته باشم برای…
کتاب «حق دارم کودک باشم» را مهناز کاظمی برای عزیزان به فارسی ترجمه کرده است. تصویرگر کتاب اولریا فرانتی است و انتشارات فاطمی هم کتاب را منتشر و راهی بازار کتاب ایران کرده است.

ادامه keyboard_arrow_down