کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | خودیاری | تجسم خلاق
تجسم خلاق شابک: 9789645512255 166 صفحه 192 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 3000 تجسم خلاق شاکتی گواین گیتی خوشدل علوم انسانی روانشناسی خودیاری

600,000 ریال 800,000 ریال

ناشر: روشنگران و مطالعات زنان

چاپ سی و ششم

تجسم خلاق
چگونه می‌توان احساسات منفی را از خود زدود و زندگی‌ و روابطی شاد و موفق داشت و بر وجوه گوناگون زندگی مسلط شد؟ شاکتی گواین در کتاب «تجسم خلاق» معتقد است که با به‌کارگیری انرژی‌های ذهنی‌ای که ما را به جانب مثبت‌اندیشی و پویایی سوق می‌دهند می‌توان به چنین اهدافی در زندگی دست یافت و خوب و شاد و موفق زندگی کرد. گواین در این کتاب تمرین‌ها و مراقبه‌هایی را آموزش می‌دهد که به اعتقاد او به کمک آنها از انرژی‌های منفی خلاص می‌شویم و با پرورش و رشد دادن شخصیت خود راز شاد و موفق زیستن در زندگی عاطفی، شغلی و ... را کشف می‌کنیم. تأکید گواین در این کتاب این است که زندگی هرکس اثر هنری اوست. کتاب از پنج بخش تشکیل شده که عبارتند از: «تجسّم خلّاق»، «به کار بردن تجسّم خلّاق»، «مراقبه‌ها و عبارتهای تأکیدی»، «فنون ویژه» و «خلّاق زیستن».
چیستی تجسم خلاق و شیوه کار آن، اهمیت استراحت، شیوه تجسم، چهار گام اساسی برای تجسم خلاق مؤثر، تماس با ضمیر برتر، شنا در جهت جریان آب، برنامه‌ریزی برای توانگری، پذیرفتن خیر و صلاح خود، پی افکندن برای خویشتن و یگانگی با نیروی عالم، گشودن مراکز نیرو، آفرینش خلوتگاه خود، دیدار با راهنمای خود، مراقبه‌های شفابخش، تجسم خلاق به صورت گروهی، تجسم خلاق برای ایجاد روابط بهتر، آگاهیِ خلاق و کشف غایت برتر خویش از جمله موضوعات و مباحثی است که در بخشهای مختلف کتاب به آنها پرداخته شده است.
ترجمه گیتی خوشدل از کتاب «تجسم خلاق» در انتشارات روشنگران و مطالعات زنان منتشر شده است.

ادامه keyboard_arrow_down