کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | زناشویی | آیا تو آن گمشده ام هستی؟
آیا تو آن گمشده ام هستی؟ شابک: 9789644120114 520 صفحه 570 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 2000 گمشده هستی؟ باربارا دی آنجلیس هادی ابراهیمی علوم انسانی روانشناسی زناشویی

1,399,300 ریال 1,999,000 ریال

ناشر: نسل‏ نواندیش

چاپ بیست و چهارم

آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟

«به آیندۀ رابطه‌تان می‌اندیشید. می‌دانید که او می‌خواهد با شما ازدواج کند. شما دوستش دارید و زندگی بدون او را نمی‌توانید تصور کنید. اما فکر ازدواج با او شما را تا سر حد مرگ می‌ترساند. چه پیش خواهد آمد اگر به او قول ازدواج بدهید و بعد دریابید که شخص دیگری نیز وجود دارد که با و تفاهم بیشتری دارید؟...»
از متن کتاب

کتاب «آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟» نوشتۀ باربارا دی آنجلیس با ترجمۀ هادی ابراهیمی در «نسل نواندیش» منتشر شده است.
این کتاب با موضوع همسرگزینی، حاوی تمامی چیزهایی است که دربارۀ انتخاب فرد مناسب وجود دارد؛ از تجربیات شخصی نویسنده تا تجربیات زنان و مردانی که برای مشاوره نزد او آمده‌اند.
این کتاب به این سؤال‌ها پاسخ می‌دهد؛ «چگونه تا این حد کور بودم؟» و « چگونه می‌توانم بگویم که آیا این فرد برایم مناسب است یا نه؟»
عشق کافی نیست، چرا و چگونه عاشق می‌شویم؟، عاشق شدن به دلیل نادرست، شش اشتباه بزرگ که در ابتدای روابط مرتکب می‌شویم، ده نوع رابطه که سرانجامی نخواهد داشت، نقطه ضعف‌های مهلک، بمب ساعتی تفاهم، شش ویژگی شخصیتی که باید در همسر آیندۀ خود دنبال آن باشید، بیوشیمی جنسی، چه کسی برای‌تان مناسب است؟، تعهد و حدیث عشق، عناوین فصل‌های این کتاب هستند.
با پر کردن پرسشنامه‌ها و انجام آزمون‌های استاندارد این کتاب می‌توانید رابطۀ خود را در مرحله‌ای که هست، ارزیابی کرده و از درستی و سلامتی آن اطمینان حاصل کنید.
دربارۀ نویسنده: باربارا دی آنجلیس (1951) روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینۀ رشد شخصی.

رتبۀ گودریدز: 93/3 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده