کتاب | علوم انسانی | مدیریت | بازاریابی و فروش | برنامه محتوایی یک ساعته
برنامه محتوایی یک ساعته شابک: 9786006466736 104 صفحه 157 گرم قطع: وزيری نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 برنامه محتوایی ساعته میرا کتهند سروش صیادی امیر پورحسن علوم انسانی مدیریت بازاریابی و فروش

622,500 ریال 830,000 ریال

ناشر: برآیند

چاپ دوم

کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته: راهنمای انحصاری ارزش پست‌های وبلاگ در 60 دقیقه و ایجاد محتوای قابل فروش» نوشتۀ میرا کُتهند
راهنمایی برای داشتن وبلاگی موفق و دستیابی به کسب‌وکارِ اینترنتی پُرسود. کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته: راهنمای انحصاری ارزش پست‌های وبلاگ در 60 دقیقه و ایجاد محتوای قابل فروش»، با عنوان اصلی The One Hour Content Plan: The Solopreneur’s Guide to a Year’s Worth of Blog Post Ideas in 60 Minutes and Creating Content That Sells and Hooks ، کتابی است که با خواندن آن یاد می‌گیریم چگونه در کمترین زمان ممکن و با برنامه‌ریزی درست، بیشترین محتوای سودآور را در وبلاگ خود تولید کنیم و از این طریق وبلاگ خود را به عرصه‌ای موفق برای کسب‌وکار بدل کنیم و محصولات و هرآنچه را که تولید می‌کنیم و ارائه می‌دهیم با محتوایی جذاب و مؤثر به بهترین وجه به فروش برسانیم و توجه مخاطبان را به محتواهایی که تولید می‌کنیم و آنچه به آن‌ها ارائه می‌دهیم جلب کنیم. میرا کُتهند در کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» راه و روش تولید محتوایی قابل فروش را به علاقمندان کسب‌وکارهای اینترنتی یاد می‌دهد. با خواندن کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» فوت‌وفنّ برنامه‌ریزی درست برای تولید محتوا و کشف علایق و سلایق مخاطبان و تولید محتواهایی کاربردی و مخاطب‌پسند را می‌آموزیم و یاد می‌گیریم که چطور با تولید محتوایی جذاب و پُرمخاطب برای کالاها و محصولات خود بازار و مشتری پیدا کنیم.
متن اصلی کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» نخستین بار در سال 2017 منتشر شده است.

مروری بر کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته»
کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» کتابی راهنما و انگیزه‌بخش برای کسانی است که می‌خواهند دست به تولید محتوا در فضای مجازی بزنند اما نمی‌دانند از کجا و چطور شروع کنند تا مخاطب جذب کنند و حرفشان خریدار داشته باشد. این کتاب همچنین راهگشای کسانی است که وقتی می‌خواهند دست‌به‌کارِ تولید محتوا بشوند وسواسِ بی‌عیب‌ونقص‌بودن چنان به جانشان می‌افتد که عملاً نمی‌توانند کاری در این زمینه انجام دهند. چنانکه سروش صیادی در مقدمۀ ترجمۀ فارسی کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» توضیح داده است، این کتاب به افراد اعتماد‌به‌نفس می‌دهد «تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برنامه‌ریزی محتوایی انجام دهند و وارد کارزار شوند.» در این مقدمه همچنین تأکید شده است که مخاطبان اصلی این کتاب افراد یا گروه‌های کوچکی هستند که می‌خواهند محتوا تولید کنند و نمی‌دانند چگونه این کار را انجام دهند که جذاب و مخاطب‌پسند باشد و به چشم بیاید و به فروش محصولاتشان کمک کند. کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» راهنمایی مناسب برای ورود به عرصۀ تولید محتوا و کسب‌وکار در دنیای مجازی است و یادمان می‌دهد که چطور محصول خود را از طریق تولید محتوایی جذاب تبلیغ کنیم و برایش بازار پیدا کنیم. به بیانی می‌توان گفت که میرا کُتهند در کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» فوت‌وفنّ دیده‌شدن در فضای مجازی را به مخاطبان خود یاد می‌دهد. او در این کتاب راهنمایی گام‌به‌گام برای تولید محتوای وبلاگ ارائه می‌دهد که با به‌کارگیری آن می‌توان در فضای مجازی به برند تبدیل شد و این‌گونه عرصه‌ای پُرسود برای کسب‌وکار فراهم آورد.
کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» از مقدمه‌ای با عنوان «وعده‌ای بزرگ و جسورانه»، شش بخش با عنوان‌های «جی‌پی‌اسِ محتوای شما: چگونه باید برای موفقیت محتوا آماده شد»، «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته»، «رسیدن به ایده‌های محتوایی»، «بستۀ عالی محتوا»، «راه‌های تبلیغ محتوا»، «چگونه می‌توانید جریان کاری تقویم محتوای خود را مدیریت کنید»، چهارده فصل و بخشی پایانی با عنوان «نتیجه + قدم‌های بعدی» تشکیل شده است.
فصل‌های چهارده‌گانۀ کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» عبارتند از: «زمین بازی محتوای خود را تعریف کنید»، «دوست خیالیِ خواننده را پیدا کنید»، «محتوای خود را مهره اصلی سیر پیشرفت خواننده بدانید»، «برند و محتوای خود را در فضای آنلاین قرار دهید»، «نحوه تولید محتوا برای موضوعات مربوط به اهداف بلاگ شما»، «ایده‌های محتوایی برای تبلیغ محصول و ارائۀ خدمات»، «هدف و محتوا: نحوه راه‌اندازی کسب‌وکار موفق»، «انواع پست برای ایده‌های محتوایی شما»، «تزریق صدای قدرتمند برند به محتوا»، «بهترین قالب محتوا چیست؟»، «چگونه پست‌های بلاگی هوشمندانه تولید کنیم که خوانندگان را به صندلی‌شان میخکوب کند»، «پنج مسیر متفاوت تبلیغات»، «بایدها و نبایدهای تقویم محتوا» و «ابزار مدیریت جریان کاری تقویم محتوا».

درباره میرا کُتهند، نویسنده کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته»
میرا کُتهند (Meera Kothand) وبلاگ‌نویس و نویسنده و سخنران حوزه استارتاپ و بازاریابی و کسب‌وکار آنلاین است و تاکنون کتاب‌های مختلفی در زمینه‌هایی چون آموزش راه‌اندازی استارتاپ و شیوه برنامه‌ریزی جهت راه‌های آسان و سریعِ تولید محتوا برای کسب‌وکارهای آنلاین نوشته است. نوشته‌ها و آموزه‌های میرا کُتهند مناسب برای کسانی است که می‌خواهند کسب‌وکارهای کوچک اینترنتی راه‌اندازی کنند و روش برنامه‌ریزی محتوایی و تولید محتوای مناسب برای این حوزه را نمی‌دانند. از دیگر آثار میرا کُتهند می‌توان به کتاب‌های «اما من متخصص نیستم!» و «روش تولید محتوای سودآور» اشاره کرد.

درباره ترجمۀ فارسی کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته»
کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته: راهنمای انحصاری ارزش پست‌های وبلاگ در 60 دقیقه و ایجاد محتوای قابل فروش» با ترجمۀ سروش صیادی و امین پورحسن و همراه با یادداشتی از عادل طالبی و مقدمه‌ای از سروش صیادی در انتشارات برآیند منتشر شده است. از این کتاب ترجمۀ دیگری هم با عنوان «برنامه یک ساعته تولید محتوا: راهنمای ایده‌یابی و تولید محتوای ارزشمند برای یک سال توسط کارآفرینان فردی در 60 دقیقه که سبب جذب مشتری و فروش می‌شود»، به‌قلم ساسان جعفرنیا و هانیه غفرانی در انتشارات سخن گستر منتشر شده است.

رتبۀ کتاب «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» در گودریدز: 4.09 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down