کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات آمریکا | به زندگی قسم
به زندگی قسم شابک: 9786002533814 296 صفحه 304 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 700 زندگی رنه کارلینو بهاره نوبهار علوم انسانی ادبیات ادبیات آمریکا

1,012,500 ریال 1,350,000 ریال

ناشر: کتاب پارسه

چاپ سوم

به زندگی قسم
Swear on This Life

رنه کارلینو از جمله نویسندگانی است که آثارش هم پرفروش است و هم منتقدان را راضی می‌کند. از جمله آثار معروف او می‌توان به کتاب «کاش کنارم بودی» اشاره کرد. او در سال 2016 در میان ده نویسندۀ برتر داستانی قرار گرفت. سبک کاری او آمیزه‌ای است از واقع‌گرایی و تخیل که در قالب شخصیت‌هایی باورپذیر، خواننده را جذب خود می‌کند.
«به زندگی قسم»، که توسط بهاره نوبهار به فارسی ترجمه شده است، داستانی غریب دارد: روایت امیلین که سرچشمۀ خلاقیت نویسندگی‌اش خشک شده است و در زندگی شخصی نیز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و با بی‌میلی و بی‌حوصلگی سراغ مطالعۀ رمانی پرفروش از نویسنده‌ای به نام جی کلبی می‌رود. رمانی که در کمال حیرت می‌فهمد قصه‌اش، گذشتۀ خود اوست. دو شخصیت اصلی قصۀ کلبی، دو کودک، مو به مو با زندگی امیلین و دوست دوران کودکی‌اش همخوانی دارد. امیلین که کودکی چندان خوشایندی نداشته، با کنجکاوی به سراغ یافتن جی کلبی روانه می‌شود که حالا یقین دارد همان جیس، بهترین دوست کودکی‌اش است. این جستجو، زمینه‌ساز ماجراهایی می‌شود که تا آخرین لحظه نیز خواننده را به حال خود رها نمی‌کند. لحظاتی که امیلین با حقیقتی فراتر از آنچه تاکنون با آن مواجه بوده، روبرو می‌شود.

دربارۀ نویسنده: رنه کارلینو، نویسندۀ آمریکایی، برندۀ جایزۀ بهترین نویسنده از طرف نشریۀ معتبر «USA Today»

رتبۀ گودریدز: 2/4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم