کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات آمریکا | رفته، عزیزم، رفته
رفته، عزیزم، رفته شابک: 9786003674615 534 صفحه 494 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1100 رفته، عزیزم، رفته دنیس لیهان فرهاد بیگدلو علوم انسانی ادبیات ادبیات آمریکا

483,000 ریال 690,000 ریال

ناشر: نیماژ

چاپ یکم

رفته، عزیزم، رفته
داستان کتاب درباره موضوعی اجتماعی در شهر بوستون آمریکاست. آزار و اذیت کودکان از موضوعات مورد توجه بسیاری از نویسندگان بوده اما «دنیس لیهان» وقتی با کودکان آزار دیده صحبت کرده، متوجه می‌شود که کمکی به این بچه‌ها از جانب شهر بوستون صورت نمی‌گیرد، بنابراین شروع به نوشتن رمان «رفته، عزیزم، رفته» می‌کند. داستان کتاب درباره «آماندا مک کریدی» است که پدر و مادرش دنبال او هستند. او سه روز هست که ناپدید شده و خبری از او نیست. شهردار شهر جلسه مطبوعاتی ترتیب داده و تذکر می‌دهد که همه این مورد را مد نظر بگیرند و روی آن تمرکز کنند تا بلکه خبری از آماندا در دسترس قرار گیرد. رسانه‌ها هم مدام گزارش می‌دهند و برنامه‌های تلویزیونی نیز اتفاقات جستجو را مرتب به مردم اطلاع می‌دهند. اما هیچ خبری از آماندا نیست و.... ناگفته نماند: رمان دو جایزه «بری» و «دیلیس» را نصیب دنیس لیهان کرد، همچنین از رمان «رفته، عزیزم، رفته» فیلم اقتباسی توسط بن افلک در سال 2007 ساخته شده است.
در بخش کوتاهی از کتاب می‌خوانیم:
«هیچ‌کس به یاد نداشت بچه‌ چهارساله‌ای را دیده باشد که به‌تنهایی در خیابان راه برود و یا شخص یا اشخاص مشکوکی که یک کودک و یا بسته‌ای عجیب را حمل کنند. آن‌طور که همه می‌گفتند، آماندا مک‌کریدی طوری ناپدید شده بود که گویا هرگز متولد نشده است.»«فرهاد بیگدلو» کتاب «رفته، عزیزم، رفته» را به فارسی برگردانده است.

درباره نویسنده: دنیس لیهان ( 1965 ) نویسنده آمریکایی صاحب اثر «یک نوشیدنی پیش از جنگ»
رتبه گودریدز: 4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم