کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | خودیاری | برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد
برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد شابک: 9786005026214 360 صفحه 352 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 600 برای مشکلی معنوی وجود دارد وین دایر وجیهه آیت الهی علوم انسانی روانشناسی خودیاری

712,500 ریال 950,000 ریال

ناشر: کتاب پارسه

چاپ هشتم

کتاب «برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد» نوشته «وین دایر»
There’s a spiritual solution to every problem
کتاب «برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد» نوشته «وین دایر» کتابی درباره نیروهای معنوی است. دایر در کتابش می‌گوید برای مشکلات رزومره هم می‌توان راه‌حلی معنوی در نظر گرفت. او مشکلات را از نگاه معنوی مورد بررسی قرار داده و راهنمایی‌هایی برای مقابله و مدیریت آن انجام می‌دهد. دایر از نویسنده‌هایی است که زمینه‌های مختلفی را برای معضلات نشان می‌دهد. پس از انتشار کتاب توسط نویسنده، کتاب «برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد» یکی از پرفروش‌ترین‌ها شناخته شد. در سال 2011 مجله واتکینز «وین دایر» نویسنده کتاب را به عنوان سومین انسان معنوی در آمریکا معرفی کرده‌ است. سایت آمازون Amazon درباره کتاب، نوشته است:
There's a Spiritual Solution to Every Problem dissects what is meant by the word problem and shows us how to achieve our deepest wishes with surprisingly simple suggestions.
«برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد» معنای کلمه مشکل را کالبدشکافی کرده و به ما می‌آموزد که چطور عمیق‌ترین خواسته‌هایمان را با راهکارهایی که به طرز شگفت‌انگیزی ساده‌اند، به دست بیاوریم.»
Library Journal هم اینگونه نوشته است:
An enticing and challenging work; recommended for all public library self-help, religion, psychology, or contemporary issues collections.
«کتابی فریبنده و چالش برانگیز که به تمام کتابخانه‌های عمومی یا مجموعه‌های معاصر خودپروری، دینی و روانشناسی توصیه می‌شود.»
یادآوری می‌شود: کتاب «برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد» برای افرادی که به مطالعه کتاب‌های خودیاری و انگیزشی علاقه دارند و دیگر دوستداران مطالعه مناسب است.

مروری بر کتاب «برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد»
کتاب، با نثری شوخ طبعانه راه حلی برای مشکلات بیان می‌کند. نیرویی معنوی که برای حل مشکلات به آن نیاز داریم. در نیمه ابتدایی کتاب اساس و پایه‌ای برای حل مسئله معنوی بیان می‌شود. این زیربنا از «حکمت پتانجلی» عارف یوگی استنباط شده است. اما در نیمه دوم کتاب بیشتر حول محور دعای «سنت فرانسیس آسیزی» شکل می‌گیرد. دعایی که عشق، توازن و خدمت را بیشتر در نظر داشته است. کتاب «برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد» همچنین توصیه‌های عملی را در کتاب بیان کرده است. پس از انتهای هر فصل کتاب، موارد مهم و کاربردی نوشته شده است تا افراد بتوانند با تمرینات مناسب از توصیه‌های کتاب بهره بیشتری ببرند. «وین دایر» می‌گوید: «هنگامی که دستیابی به انرژی‌های متعالی‌تر را تمرین می‌کردم دریافتم به هنگام رویارویی با آنچه که به اصطلاح مشکل نامیده می‌شود احساس سبکی بیشتر، عشق بیشتر و مهربانی بیشتری دارم و دقیقاً خود را از هر مشکلی رها و آزاد می‌دیدم. اکنون به سادگی در ذهنم خود را از دنیای مشکلات جدا کرده‌ام و به دنیای معنویت پیوسته‌ام.»

درباره نویسنده کتاب «برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد»
وین دایر سخنران انگیزشی، نویسنده و روان‌درمانگر آمریکایی است. او شخصی است که توانسته با حرف‌ها و نظریاتش افراد بسیاری را پیرو خود کند. وین دایر به همراه «دیل کارنگی» شیوه خودیاری را در بین مردم گسترش دادند. اما وین دایر اولین نفری بود که «تفکر نو در لحظه» را معرفی کرد و درباره آن سخنرانی‌های بسیاری در امریکا انجام داد. دایر به دین و مذهب خاصی تعلق نداشت بلکه او به انسانیت و عشق معتقد بود.
«قلمروی اشتباهات شما»، «مرد خوساخته»، «آفرینش والا»، «قدرت تعادل»، «سرنخ زندگی را در دست بگیرید» و «تعادلت را حفظ کن» از دیگر کتاب‌های وین دایر در حوزه خودیاری هستند. قابل ذکراست: در سال 1976 کتاب «قلمروی اشتباهات شما» نوشته وین دایر رکوردی بی‌سابقه را در فروش ثبت کرد. این کتاب 30 میلیون نسخه فروش داشت. همچنین دایر توانست در سال 1987 بهترین سخنران انگیزشی آمریکا معرفی شود.
سرانجام در سال 2015 وین دایر در سن 75 سالگی بر اثر سرطان از دنیا رفت.

درباره ترجمه فارسی کتاب «برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد»
عنوان اصلی کتاب There’s a spiritual solution to every problem نام دارد. اما عناوین ترجمه شده به فارسی کتاب کمی با هم متفاوت هستند. «وجیه آیت اللهی» از نشر پارسه و «توران دخت تمدن» از نشر علم کتاب را با عنوان «برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد» ترجمه کرده‌اند. «سیما فرجی» از نسل نواندیش کتاب را با عنوان «برای هر مشکلی راه حل معنوی» ترجمه کرده است.
نسخه کنونی ترجمه «وجیهه آیت اللهی» از بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه در دسترس علاقه‌مندان است.

رتبه کتاب «برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد» در گودریدز: 4.2 از 5

ادامه keyboard_arrow_down