کتاب | علوم انسانی | مدیریت | عمومی | 10 مقاله که باید خواند: درباره مدیریت خود
10 مقاله که باید خواند: درباره مدیریت خود شابک: 9786006047577 216 صفحه 221 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 مقاله باید خواند: درباره مدیریت گروهی از نویسندگان سید محمد تقی زاده مطلق علوم انسانی مدیریت عمومی

577,500 ریال 770,000 ریال

ناشر: هنوز

چاپ یازدهم

مجموعه کتاب‌های «10مقاله که باید خواند: مدیریت خود» نوشته «هاروارد بیزینس ریویو»
HBR's 10 Must Reads for New Managers
مجموعه کتاب‌های «10‌مقاله که باید خواند» نوشته نویسندگان مرکز معتبر «هاروارد بیزینس ریویو» است. این مجموعه شامل 14 کتاب در زمینه اقتصاد و مدیریت است. مقاله‌های سودمندی که برای کیفیت بهتر در کسب و کار استفاده می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند هر یک از کتاب‌ها را به صورت جداگانه و تک جلدی بر حسب نیاز خود تهیه نمایند. اگر چه این مجموعه مناسب برای مدیران شرکت‌ها و گروها و سازمان‌هاست، اما افرادی هم که مدیر نیستند، می‌توانند از کارایی و توصیه‌های ارائه شده درکتاب‌ها بهره‌ ببرند. مجموعه «10مقاله که باید خواند» برای بالابردن سطح کیفیت افراد در رابطه با مدیریت، برنامه‌ریزی راهبردی،‌ تحول سازمانی، ارتباط مدیر با کارمندان و بسیاری دیگر از موارد کلیدی در حوزه مدیریت مفید است.
اگر دوست دارید درباره مدیریت خود نکته‌های ارزشمندی را بدانید؛ کتاب ‌«‌10مقاله که باید خواند: مدیریت خود» را مطالعه کنید. مطالعه این کتاب حتی برای افرادی که مدیر گروه و یا تیمی نیستند نیز، سودمند است.
مروری بر کتاب «10 مقاله که باید خواند: مدیریت خود»
کتاب دارای 10مقاله مفید و سودمند درباره مدیریت گروه، سازمان، تیم و غیره است. در کتاب، کارشناسان این حوزه توصیه‌هایی را برای مدیریت گروه و مدیریت خودتان تدارک دیده‌اند. مانند اینکه برای بهتر شدن لازم است تغذیه مناسب و خواب کافی داشته باشید.. کتاب بیان می‌کند زمانی که شما به خودتان رسیدگی کنید بهره‌وری شما و زیر دستانتان افزایش می‌یابد.اگر کارمندی دچار مشکل است و از شما کمک می‌خواهد، حتما از او بخواهید پیشنهادات خود را مطرح کند. کتاب بیان می‌کند؛برای مدیریت خود لازم است زمانتان را خودتان مدیریت کنید و در ساعت‌های مشخصی به ایمیل‌ها پاسخ دهید. تقسیم موفقیت با دیگران و زمان مشخص برای خلوت خودتان از نظر نویسندگان مقاله‌ها، بسیار مهم است. عناوین کتاب «10مقاله که باید خواند: مدیریت خود» عبارتند از:: «زندگی خود را چگونه می‌سنجید؟»، «خود را مدیریت کنید»، «وقت مدیر: میمون بر دوش کیست؟»، «تاب‌آوری چیست؟»، «انرژی‌ات را مدیریت کن، نه وقت‌ات را»، «مداراهایی با اضافه‌بار»، «مدیر بهتری باش، زندگی غنی‌تری داشته باش»، «شغل خود را احیا کنید»، «لحظه‌های عظمت»، «از شخص درون آینه چه بپرسیم؟» و «رهبری اساسی»
درباره نویسنده کتاب «10مقاله که باید خواند: مدیریت خود»
هاروارد بیزینس ریویو مرجعی پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است. این مرجع از طریق مجله 11، محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org با بینشی از تجارت و تجربه‌های کاربردی در اختیار کلیه متخصصان در دنیا قرار می‌دهد. هدف از این کار هدایتی مفید و مناسب در حوزه مدیریت و اقتصاد است.
کتاب‌های دیگری هم توسط نویسندگان این مرجع معتبر منتشر شده‌اند که همگی در حوزه اقتصاد هستند. کتاب «10مقاله که باید خواند درباره تصمیم‌گیری»، «10مقاله که باید خواند در باره بازاریابی استراتژیک»، «10‌مقاله که باید خواند درباره تیم»، «10مقاله که باید خواند درباره رهبری»، «10مقاله که باید خواند درباره ارتباطات»، «10مقاله که باید خواند درباره نوآوری»، «10مقاله که باید خواند درباره مدیریت تغییر»، «10مقاله که باید خواند درباره مدیریت افراد»، «10مقاله که باید خواند درباره هوش هیجانی»، «10 مقاله که باید خواند درباره استراتژی»، «10 مقاله که باید خواند درباره همکاری»، «10مقاله که باید خواند درباره مدیران جدید».
درباره ترجمه فارسی کتاب «10 مقاله که باید خواند: مدیریت خود»
مجموعه کتاب‌های «10مقاله که باید خواند» و همین‌طور کتاب «10 مقاله که باید خواند: مدیریت خود» توسط «محمد تقی‌زاده مطلق» به فارسی ترجمه شده است. انتشارات «هنوز» چاپ و نشر آن را به عهده داشته است.

رتبه کتاب «10 مقاله که باید خواند: مدیریت خود» در گودریدز: 4.3 از 5

ادامه keyboard_arrow_down