راهکار شابک: 9786002781031 232 صفحه 239 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 770 راهکار فیل اشتوتس بری میشلز سحر امین علوم انسانی روانشناسی خودیاری

212,500 ریال 250,000 ریال

ناشر: ققنوس

چاپ دوم

راهکار
مشکلات خود را به فرصت تبدیل کنید
The Tools
Transform your problems into courage,
confidence, and creativity

آیا دوست دارید نیروی نهفته درونتان را بیدار سازید؟ کتاب «راهکار» می‌کوشد؛ نیروهای متعالی درون شما را بیدار کند تا بتوانید؛ در راهی بهتر پا گذارید. اگر تمایل داشته باشید، همیشه این نیروهای درون خود را بیدار نگه دارید؛ باید برای همه عمرتان از راهکارهای کتاب استفاده کنید. هدف کتاب در واقع برقراری رابطه‌ای پایان ناپذیربا نیروهای متعالی درون شماست. نویسندگان کتاب «فیل اشتوتس و بری میشلر» قصد دارند مخاطب را با حقیقتی آشنا سازند. آنان می‌خواهند خواننده این حقیقت مهم را به یاد داشته باشد که قدرت نیروهای متعالی کاملاً واقعی است. هر چه در زندگی بیشتر از این نیروها استفاده کنیم تغییرات بزرگ‌تر و عمیق‌تری را در زندگیمان ایجاد خواهیم کرد.
در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
«در آن سمینار تنها استفاده از یک راهکار را آموختم و به محض خروج از آن جا آن را به کار گرفتم. نمی توانستم صبر کنم تا اول آن را روی روبرتا آزمایش کنم. مطمئن بودم استفاده از این راهکار بیش تر از کاوش در گذشته به او کمک خواهد کرد. در جلسه بعدی به او گفتم: « به محض این که آن مشکلات روحی به سراغت آمد باید این کار را انجام دهی » ، و راهکار را به او یاد دادم ( بعداً به شما نیز یاد خواهم داد). در کمال شگفتی شاهد این بودم که چطور راهکار را در هوا قاپید و بلافاصله آن را به کار گرفت. و آنچه بیش تر باعث شگفتی‌ام شد این بود که این روش به او کمک کرد.» کتاب «راهکار» توسط «سحر امین» به فارسی ترجمه شده است.

درباره نویسنده: فیل اشتو تس، بری میشلر
رتبه گودریدز: از 5

ادامه keyboard_arrow_down