کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات آمریکا | زندگی دوم
زندگی دوم 560 صفحه 641 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1100 زندگی اس جی واتسون شقایق قندهاری علوم انسانی ادبیات ادبیات آمریکا

357,000 ریال 510,000 ریال

ناشر: آموت

چاپ ششم

زندگی دوم
داستان کتاب «زندگی دوم» از شخصیتی به نام جولیا می‌گوید. دختری که در ظاهر زندگی خوب و خوشی دارد، تا اینکه متوجه قتل خواهرش می‌شود. خواهر به دست فردی ناشناس به قتل رسیده و حالا جولیا می‌خواهد علت آنر ا کشف کند. زمانیکه او احساس می‌کند پلیس کاری نکرده و موفق به پیداکردن قاتل نشده خودش وارد عمل می‌شود و دنبال سرنخ می‌رود. به همین جهت مجبور است، برای دانستن به سایت‌های اینترنتی وارد شود و درباره علاقه‌های خواهرش بیشترجستجو کند. اما این سرک کشیدن‌ها سبب چیزهایی دیگر می‌شود و... برای دانستن ادامه تحقیقات جولیا و سرانجام داستان زندگی دوم را مطالعه کنید. بهتر است بدانید: روزنامه معتبر انگلیسی «ساندی تایمز» در عنوان معرفی رمان «زندگی دوم» نوشت:« اثری جذاب، خیره‌کننده و پر دلهره»، همچنین روزنامه «دیلی میرور» درباره داستان از عبارت «پرداخت داستانی حیرت‌انگیز و به نهایت گیرا که رفته رفته هولناک می‌شود.» استفاده کرده است.
در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
«چشم‌هایم را می‌‌بندم و تا جایی که در توانم هست، نفس عمیقی می‌کشم. روی پر کردن ریه‌هایم متمرکز می‌شوم و شانه‌هایم را صاف می‌کنم. در حالی که نفسم را بیرون می‌دهم، حس می‌کنم نگرانی و فشار عصبی، که در وجودم بود، دود شده و به هوا رفته است. به خودم می‌گویم: هیچ دلیلی ندارد نگران باشی، من مرتب به اینجا می‌آیم تا دوستانم را ببینم و با آنها نهار بخورم، در جریان برنامه آخرین نمایشگاه‌ها قرار بگیرم، و در برنامه سخنرانی‌ها حضور داشته باشم...» «شقایق قندهاری» رمان «زندگی دوم» را برای علاقه‌مندان به فارسی برگردانده است.

درباره نویسنده: اس. جی. واتسون، نویسنده انگلیسی، صاحب اثر « پیش از آنکه بخوابم»
رتبه گودریدز: از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده