کتاب | نوجوان | نوجوان | داستان نوجوان | رمان های بزرگ جهان: جزیره گنج
رمان های بزرگ جهان: جزیره گنج شابک: 9786002531094 268 صفحه 249 گرم قطع: جيبی نوع جلد: گالينگور تیراژ: 1100 رمان بزرگ جهان: جزیره رابرت لویی استیونسن آرمین هدایتی نوجوان نوجوان داستان نوجوان

1,125,000 ریال 1,500,000 ریال

ناشر: کتاب پارسه

چاپ چهارم

جزیره گنج
Treasure Island

نوجوانان و دوست‌داران رمان‌های ماجراجویی، داستان «جزیره گنج» شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این رمان پرحادثه و پر ماجرا آن‌قدر جذاب و به‌یاد ماندنی است که خواندنش بسیار لذت‌بخش است.
داستان درباره ماجرای کشف «جیم هاوکینگز» پسر نوجوانی که صاحب میهمان‌خانه‌ای در لندن است. ناخدایی بد اخلاق و زشت که در مسافرخانه ساکن بوده است، هنگام مرگش با ورود ملوانی که یک پا دارد، نقشه گنجی را از صندوقچه به نوجوان می‌دهد. جیم به همراه دوستانش به جزیره‌ای دور افتاده‌ای سفر می‌کنند، غافل از اینکه دزدان دریایی خطرناکی به همراه ملوان یک پا، به دنبال این گنج هستند و..
بهتر است بدانید؛ داستان جزیره گنج «رابرت لویی استیونسن» پس از داستان «رابینسون کروزوئه» اثر دانیل دفو، مشهورترین داستان ماجراجویی به شمار می‌رود و به بیشتر زبان‌های دنیا نیز ترجمه شده است. همچنین منتقدان به خاطر توصیف‌های ماهرانه نویسنده، از شخصیت‌ها و رخدادها و جو حاکم بر داستان آن را ستایش کرده‌اند. «رابرت لویی استوینس» از کودکی تا هنگام مرگ از بیماری و ناتوانی خود رنج می‌برد او بعد از مسافرت‌های بسیار در منطقه ساموآ اقامت کرد و روزهای پایانی زندگی‌اش را در آنجا سپری کرد. در نهایت بر اثر خونریزی مغزی از دنیا رفت. این نویسنده در بین افراد بومی ساکن آن منطقه به نام «قصه‌گوی قصه‌ها» شهرت یافت. رمان نوجوان «جزیره گنج» توسط «محسن سلیمانی» در 168 صفحه به فارسی برگردانده شده است.

درباره نویسنده: رابرت لویی استیونسن ( 1850 ـ 1894 ) شاعر و نویسنده اسکاتلندی، صاحب آثار «پیکان سیاه»، «دکتر جکیل و آقای هاید»
رتبه گودریدز: 4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده