کتاب | علوم انسانی | ادبیات | سایر کشورهای اروپا | زندگی پنهانی
زندگی پنهانی شابک: 9786002533906 304 صفحه 309 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 زندگی پنهانی سوزان ورمیر اعظم خرام علوم انسانی ادبیات سایر کشورهای اروپا

450,000 ریال 600,000 ریال

ناشر: کتاب پارسه

چاپ یکم

زندگی پنهانی
Cruise: The Thriller

تصور کنید یک روز صبح از خواب برخیزید و متوجه شوید که اثری از همسرتان نیست. بعد از مدتی که در بهت و حیرت به سر می‌برید، به دنبال او می‌گردید. جستجوی‌های دیوانه‌وار شما راه به جایی نمی‌برد و خسته و ناامید، غرق در اندوه می‌شوید. اما مدتی بعد تازه درمی‌یابید که در واقع همسرتان ناپدید نشده است و در جایی دیگر، یک زندگی دیگر را دنبال می‌کند. هنوز بر سر درک این موضوع با خودتان کلنجار می‌روید که می‌فهمید علاوه بر این مسأله، رازهای بی‌شمار دیگری هم وجود دارد که از آن‌ها بی‌خبرید.
هلن و فرانک نیز دقیقاً همین شرایط را در داستان تجربه می‌کنند. جشن سالگرد ازدواج آن‌ها در یک کشتی تفریحی، در شرایطی که همه چیز خوب و خوش به نظر می‌رسد، به آغاز جهنمی مبدل می‌شود که هلن در طی آن، درمی‌یابد از فرانک و نیمۀ پنهان شخصیتی‌اش هیچ نمی‌دانسته است. به قول نوشتۀ آغازین کتاب: «حقیقتی که به تازگی آن را پیدا کرده‌اید، همان وهم و خیال و آرزویی است که در گذشته گم کرده بودید».
ماجرای نویسندۀ این کتاب، که اعظم خرم آن را به فارسی برگردانده است، خود یک موضوع رازآلود و پیچیده در ابهام است. پل گوکن پس از اولین رمانش، به دلایلی که شاید هیچ‌گاه معلوم نشود، تصمیم گرفت با نام مستعار سوزان ورمیر آثارش را منتشر کند.

دربارۀ نویسنده: سوزان ورمیر نام مستعاری است که نویسندۀ هلندی، پل گوکن (1962 ـ 2011 م.) برای خود برگزیده بود. این موضوع تا زمان مرگ گوکن، بر همگان پوشیده باقی ماند.

رتبۀ گودریدز: 3 از 5

ادامه keyboard_arrow_down