کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات انگلیس | وزارت ترس - جیبی
وزارت ترس - جیبی شابک: 9786001216930 392 صفحه 316 گرم قطع: جيبی نوع جلد: مقوایی تیراژ: 1000 وزارت جیبی گراهام گرین پرویز داریوش علوم انسانی ادبیات ادبیات انگلیس

960,000 ریال 1,200,000 ریال

ناشر: علمی و فرهنگی

چاپ ششم

وزارت ترس
The Ministry of Fear
علاقه‌مندان و دوستداران به ژانر پلیسی، ماجرای خواندنی کتاب «وزارت ترس» شما را شگفت‌زده خواهد کرد. داستان درباره فردی به نام آرتور است که در زمان رفتن به خانه‌اش جذب یک گاردن پارتی می‌شود. او در این گاردن پارتی یک کیک برنده می‌شود که نباید می‌شد! چرا؟ چون این کیک حاوی پیامی ویژه برای یک فرد مخصوصی است. بنابراین افراد سازمان با هم متحد می‌شوند تا کیک را برگردانند اما آرتور زیر بار نمی‌رود و همین سبب ماجراهایی است که خواننده را مجذوب می‌کند. بهتر است بدانید: نویسنده اثر داستان‌های خود را تحت تأثیر سفرهایی که داشت با دقت و جدیت می‌نوشت. «گراهام گرین» به عنوان یکی از چهره‌های برتر و شاخص ادبی شناخته می‌شود و به او لقب یکی از بهترین منتقدان سینمایی را نیز داده‌اند.
در بخشی از رمان «وزارت ترس» می‌خوانیم:
«هیلفه گفت: از این پنجره تا باغچه راهی نیست. بیرون هم تقریبا تاریک شده و تا ده دقیقه دیگر صدای آژیر حمله هوایی بلند می شود. شکر خدا که با نور آنها آدم می تواند ساعتش را ببیند.تو چه می‌کنی؟همینکه پنجره را باز کردی دسته سیفون مستراح را بکش. آنوقت کسی صدایت را نمی‌شنود. صبر کن تا منبع پر شود، آن وقت دوباره دسته را بکش و با مشت مرا به زمین بزن. این مانع می‌شود که ما را همدست فرض کنند. آخر من تبعه انگلیس نیستم. تازه اتریشی هم هستم…» داستان جذاب «وزارت ترس» توسط «پرویز داریوش» به فارسی برگردانده شده است.

درباره نویسنده: گراهام گرین نویسنده ( 1904 ـ 1991 ) منتقد ادبی و نویسنده داستان کوتاه انگلیسی، صاحب اثر «قدرت و جلال» «مقلدها»
رتبه گودریدز: از 5

ادامه keyboard_arrow_down