کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات انگلیس | دختری به نام نل
دختری به نام نل شابک: 9786004362801 1026 صفحه 1036 گرم قطع: رقعی نوع جلد: گالينگور تیراژ: 3000 دختری چارلز دیکنز حمیدرضا آتش برآب علوم انسانی ادبیات ادبیات انگلیس

1,920,000 ریال 2,400,000 ریال

ناشر: علمی و فرهنگی

چاپ سوم

دختری به نام نل
Wandering Girl Nell
سرگردانی یک دختر همراه پدربزرگش جستجو و فرار این دو نفرتنها بخشی از رمان زیبای دختری به نام نل است. رمانی مناسب برای همه سنین که خواننده را با ماجراهای خود همراه می‌سازد. داستان درباره دختری است که به همراه پدربزرگش در بریتانیا به جستجوی مادرش می‌پردازند. پدربزرگ در اثر فقر و فشار مالی به قمار روی می‌آورد و اتفاقات و ماجراهایی را به وجود می‌آورد که خواندنی است. ناگفته نماند: داستان «دختری به نام نل» بر اساس رمان عتیقه فروشی قدیمی تاکنون به بیشتر زبان‌های دنیا ترجمه شده است. همچنین در سال 1979 توسط کمپانی ژاپنی داکس اینتر نشنال انیمیشن آن ساخته شد که بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت.
در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:
«نل بیچاره نمی‌دانست چه کار باید بکند. پدربزرگش هر شب تمام پول‌هایش را می‌گرفت و آن را در قمار با دیگر همسفران به باد می‌داد. نل این موضوع را می‌دانست چون مخفیانه او را تعقیب ‌کرده بود تا بفهمد کجا می‌رود. یک شب، در حالی‌که در تاریکی سایه‌ها ایستاده بود، شنید مردی که با او قماربازی می‌کرد از او خواست باز هم به او پول بدهد. وقتی پدربزرگش گفت دیگر پولی ندارد، یکی از مردها پیشنهاد وحشتناکی دادو...» داستان زیبا و به یادماندنی«دختری به نام نل» توسط «حمیدرضا آتش برآب» به فارسی ترجمه شده است.
درباره نویسنده: جان هوفام چارلز دیکنز (1812 –1870 ) نویسنده انگلیسی، صاحب آثار «دیوید کاپرفیلد»، «الیور تویست»، «سرود کریسمس»
رتبه گودریدز: 5 از 5

ادامه keyboard_arrow_down