کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | سبک زندگی | زنان ‏خردمند نغمه ‏افسردگی‏ سر نمی‏دهند
زنان ‏خردمند نغمه ‏افسردگی‏ سر نمی‏دهند شابک: 9786005026078 264 صفحه 236 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 زنان ‏خردمند نغمه ‏افسردگی‏ نمی‏دهند لوئیز.ال.هی م. ن. مینا علوم انسانی روانشناسی سبک زندگی

667,500 ریال 890,000 ریال

ناشر: کتاب پارسه

چاپ دهم

زنان خردمند نغمۀ افسردگی سر نمی‌دهند
Meditations to heal your life

بشر مدرن با واژۀ اضطراب آشنایی هراس‌انگیزی دارد. از ابتدای قرن بیستم تا به امروز، فشارهای روحی و کارکرد نظام‌های اقتصادی و اجتماعی، سبب شده است تا بشر با نوع جدیدی از بیماری‌ها، یعنی روان‌نژندی‌ها، مواجه شود. گسترش این نوع از اختلالات روانی تا به آن حد بوده که به اولویت بهداشتی نخست بسیاری از دولت‌های سراسر جهان مبدل شده است. یکی از نمودهای مهم این نوع اختلالات، افسردگی است.
بنا بر آمار سازمان بهداشت جهانی، در سال 2018 بیش از سیصد میلیون نفر در جهان از این اختلال رنج می‌برند. در این میان تعداد زنان مبتلا، بیش از مردان است. سازمان بهداشت جهانی اما به نکتۀ امیدوارکننده‌ای نیز اشاره می‌کند؛ اینکه درمان‌های متعدد جسمانی و روانی برای مقابله با افسردگی در دسترس است. از جملۀ این شیوه‌های می‌توان به انگیزه‌بخشی به فرد مبتلا اشاره کرد.
لوئیز ال. هی در کتاب «زنان خردمند نغمۀ افسردگی سر نمی‌دهند» تلاش کرده است با ارائۀ نکاتی عملی و در عین حال ساده، خواننده را با راهکارهایی برای بهبود کیفیت زندگی خود آشنا سازد. در هر بخش، ابتدا یک جمله یا عبارت کوتاه درج و در ادامه، مفاهیم کلیدی آن به شکلی خلاصه بسط و گسترش داده شده است. گرچه خود او نیز در مقدمۀ اثر، از خواننده خواسته است پیش‌داوری‌های خود را کناری نهاده و در هنگام مطالعۀ آن، اگر موردی با نظر او مخالف بود، به جنبۀ پرورشی آن توجه کند.

دربارۀ نویسنده: لوئیز ال. هی (1932 م.)، نویسنده و سخنران انگیزشی و صاحب کتاب «شفای زندگی»

رتبۀ گودریدز: 3/4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down