کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | سبک زندگی | ماندن در وضعیت آخر
ماندن در وضعیت آخر شابک: 9789647443470 384 صفحه 375 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 3300 ماندن وضعیت امی. ب. هریس تامس ای.هریس اسماعیل فصیح علوم انسانی روانشناسی سبک زندگی

1,615,000 ریال 1,900,000 ریال

ناشر: فرهنگ نشر نو

چاپ سی و پنجم

ماندن در وضعیت آخر
وقتی کتاب وضعیت آخر (من خوب هستم – شما خوب هستید) تامس ای.هریس منتشر شد مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و نامه‌های بسیاری از طرف مخاطبان این کتاب به دستِ نویسنده‌اش رسید که حاکی از تأثیر مثبت کتاب بود. در این نامه‌ها و نیز در سمینارهایی که هریس و همسرش، امی ب.هریس، و همکارانشان برگزار کردند، پرسش‌ها و پیشنهادهایی در ارتباط با مباحث مطرح‌شده در کتاب وضعیت آخر مطرح شده بود که کتاب ماندن در وضعیت آخر ماحصل آنهاست و دنباله‌ای بر کتاب نخست و تکمیل‌کننده مباحث آن.
ماندن در وضعیت آخر چنانکه هریس در پیشگفتار آن توضیح می‌دهد به قلم همسر او، امی ب.هریس، که همکار او در پژوهش‌هایش بوده نوشته شده است.
در کتاب وضعیت آخر با تقسیم‌بندی روان انسان به کودک، والد و بالغ و بر اساس غلبه هر یک از این سه حالت، از این چهار وضعیت در ارتباط با رفتار متقابل و کنش و واکنش‌های انسان‌ها در موقعیت‌های مختلف سخن رفته بود: «من خوب نیستم – شما خوب هستید»، «من خوب نیستم – شما خوب نیستید»، «من خوب هستم – شما خوب نیستید» و «من خوب هستم – شما خوب هستید».
ماندن در وضعیت آخر روش دستیابی به وضعیت چهارم و حفظ آن وضعیت را می‌آموزد و از روش‌های مقابله با احساسات بد و ایجاد احساسات خوب برای رسیدن به زندگی‌ای شادتر و آرام‌تر سخن می‌گوید.
ماندن در وضعیت آخر با ترجمه اسماعیل فصیح در نشر نو منتشر شده است.
درباره نویسندگان:
امی ب.هریس (- 1929)، روزنامه‌نگار، سخنران و مشاور آمریکایی.
تامس ای.هریس (1995 – 1910)، روانپزشک آمریکایی.
رتبه گودریدز: 95/3 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده
از همین مترجم