شاهکار شابک: 9789646174474 526 صفحه 562 گرم قطع: رقعی نوع جلد: گالينگور تیراژ: 700 شاهکار امیل زولا علی اکبر معصوم بیگی علوم انسانی ادبیات ادبیات فرانسه

1,470,000 ریال 2,100,000 ریال

ناشر: نگاه

چاپ پنجم

شاهکار
L'Œuvre
کتاب «شاهکار» داستانی است، درباره جهان هنر یعنی پاریس. در این داستان «امیل زولا» با نگاه و بینش نویسندگی خود، «سزان» نقاش فرانسوی و زندگی او را به تصویر کشیده است. ماجرا این‌گونه آغاز می‌شود که؛ «کلود لانتیه»نقاش، مرد جوانی است که در یک شب بارانی ناگهان با دختری روبرو می‌شود. او وقتی متوجه می‌شود، دختر درمانده و بی‌پناه است تصمیم می‌گیرد او را به خانه‌اش ‌ببرد. صبح دختر از خانه می‌رود، اما کلود نمی‌تواند او را فراموش کند. اتفاقاً دختر هم مدام در فکر «کلود لانتیه» است. این مرد نقاش و جاه طلب، با تمام توان می‌خواهد با نقاشی خود شاهکاری خلق کند درگیر عشق به دختر شده است. تا اینکه بالاخره این دو نفر یکدیگر را پیدا کرده و ازدواج می‌کنند. بعد از ازدواج نیز او تلاش می‌کند تا به آرزویش برسد. آرزوی کشیدن نقاشی‌ای را دارد، که شاهکار باشد و دنیا را تغییر دهد. او در راه رسیدن به هدفش حاضر است همسر و فرزندش را نیز فدا کند. اما دست به کاری ‌می‌زند، که خود و خانواد‌اش به نابودی کشیده می‌شوند.«امیل زولا»نویسنده‌ای ناتورالیستی است،بنابراین در داستانهایش هر آنچه را که وجود دارد،با تمام جزئیاتشرح می‌‌دهد. شما با خواندن این داستان می‌توانید با حال وهوای پاریس در قرن نوزدهم نیز آشناشوید. «علی اکبر معصوم‌بیگی» داستان «شاهکار» را به فارسی برگردانده است.

درباره نویسنده: امیل ادوار شارل آنتوان زولا ( 1840 ـ 1902 ) نویسنده و روزنامه‌نگار فرانسوی، صاحب اثر «شور زندگی»، «ژرمینال»
رتبه گودریدز:4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم