کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات فرانسه | با هم بودن
با هم بودن شابک: 9786002532527 596 صفحه 584 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 بودن آنا گاوالدا خجسته کیهان علوم انسانی ادبیات ادبیات فرانسه

1,912,500 ریال 2,550,000 ریال

ناشر: کتاب پارسه

چاپ نهم

با هم بودن

«پولت لستافیر آنقدر که همه می‌گفتند دیوانه نبود. به خوبی می‌دانست چه روزی از هفته است چون این تنها کاری بود که این روزها از دستش بر می‌آمد. شمردن روزها، انتظار برای آن‌ها و فراموش کردن‌شان...»
از متن کتاب

رمان «باهم بودن» نوشتۀ آنا گاوالدا با ترجمۀ خجسته کیهان در 594 صفحه در بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است. «با هم بودن» رمانی درباره زندگی شخصی، تجربۀ تنهایی و جستجوی خوشبختی است؛ داستان آدم‌هایی که برای عشق‌ورزی و با هم بودن، تلاش می‌کنند.
نام اصلی کتاب «با هم بودن؛ فقط همین» است. کتاب در فرانسه طرفداران زیادی پیدا کرده و به چند زبان هم ترجمه شده است. منظور از «با هم بودن» در این رمان، تنها رابطه عاشقانه نیست. بلکه یک رابطه انسانی مدنظر است؛کمک‌ کردن به هم، با هم بودن و ارتباطی مثل یک خانواده داشتن در این رمان مطرح شده است.
رمان در ظاهر حجیم است، اما چون گفت‌وگومحور نوشته شده بسیار خواندنی است و به سرعت پیش می‌رود.
کامیل،دختری جوان، که به کارهای نظافت و خدمتکاری اشتغال دارد، به دنبال همخانه نیست ولی از سر تصادف همخانه‌ای پیدا می‌کند و به تدریج سروکلۀ آدم‌هایی دیگر نیز در زندگی‌اش پیدا می‌شود. در بحبوحه زندگی‌های به‌هم‌ریخته، نوری در تاریکی می‌درخشد و آنها به هم نزدیک‌تر می‌شوند.
این کتاب که لحنی شاعرانه، رمانتیک و احساسی دارد در سال 2004 در فرانسه منتشر شده و فیلمی نیز به همین نام در سال 2007 براساس کتاب ساخته شده است.

دربارۀ نویسنده: آنا گاوالدا (1970) رمان‌نویس و معلم فرانسوی.

ادامه keyboard_arrow_down