کتاب | کودک | کودک | داستان کودک | داستان های خانه درختی 3: خانه درختی 39 طبقه
داستان های خانه درختی 3: خانه درختی 39 طبقه شابک: 9786008025597 348 صفحه 290 گرم قطع: پالتوئی نوع جلد: شوميز تیراژ: 2000 داستان خانه درختی خانه درختی طبقه اندی گریفیتس تری دنتون آنیتا یارمحمدی کودک کودک داستان کودک

862,500 ریال 1,150,000 ریال

ناشر: هوپا

چاپ چهل و نهم

داستان‌های خانه درختی3: خانه درختی 39 طبقه
مجموعه «داستان‌های خانه درختی» مجموعه‌ای جذاب و خواندنی که برای کودکان و نوجوانان 9 تا 16 ساله مناسب و مفید است. مجموعه داستان با اتفاقاتش شما را می‌خنداند و با عجایب تازه‌ای روبه‌رو می‌کند. شاید دوست داشته باشید، از داستان بیشتر بدانید: پس با هم قسمتی از کتاب را می‌خوانیم:
«اندی و تری خانه‌درختی بیست‌و‌شش‌طبقه‌ی باحالشان را سی‌و‌نه طبقه کرده‌اند. یک ترامپولین بدون تور محافظ اضافه کرده‌اند، آبشار شکلاتی، آتشفشان فعال بدون گدازه برای برشته‌کردن مارشمالوهای خوشمزه‌شان، باغ‌‌وحش بچه‌دایناسورها، موزه‌ی اگه جرأت داری باور نکن، فیلی بوکسور به نام آقای خرطومکس و کلی چیزهای باحال دیگر. اما مهم‌ترینشان طبقه‌ای فوقِ سری است که تری هنوز ساختش را تمام نکرده..» برای دانستن ماجرای «اندی و تری» بهتر است، زودتر کتاب را مطالعه کنید و لذت ببرید. ناگفته نماند: «تری دنتون» داستان را تصویرگری کرده است و «آنیتا یار محمدی» نیز «داستان‌های خانه درختی3: خانه درختی 39 طبقه» به فارسی برگردانده است.

درباره نویسنده: اندرو نول اندی گریفیتس (1961 ) نویسنده استرالیایی در حوزه کمدی کودکان
رتبه گودریدز:

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده
از همین مترجم