کتاب | کودک | کودک | داستان کودک | این هم جور دیگر
این هم جور دیگر شابک: 9786226839686 68 صفحه 328 گرم قطع: رحلی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 دیگر رولد دال رضی هیرمندی کودک کودک داستان کودک

765,000 ریال 900,000 ریال

ناشر: چ-چشمه

چاپ دوم

کتاب «این هم جور دیگر» نوشته رولد دال
کتاب «این هم جور دیگر» نوشته رولد دال از شش داستان تشکیل شده است و برای کودکان 10 تا 12 ساله مناسب است. رولد دال روایت‌های دیگرگونه‌ای از شش داستان نام آشنا در کتابش گردآوری کرده است. داستان‌هایی که سال‌هاست کارتون یا فیلم‌های جالبی از آن را مشاهده کرده‌ایم. هم کودکان هم بزرگسالان. داستان‌هایی مانند: سیندرلا، سفیدبرفی و هفت کوتوله، جک و لوبیای سحرآمیز، موطلا و سه خرس، شنل قرمزی و گرگ و سه خوک کوچولو.
کودکان عزیز با بیشتر این داستان‌ها آشنا هستند. تمامی این شش داستان قهرمان دارند و شخصیت‌هایی شیطان صفت که زندگی قهرمان‌ها را به خطر می‌اندازند. پایان خوش قصه‌ها و پیروزی قهرمان‌های نیکو صفت هم لذتی وصف نشدنی در قصه‌ها دارند.
رولد دال در کتاب «این هم جور دیگر» ساختار را عوض کرده است. یعنی او قهرمان داستان‌ها را بی‌عیب و نقص و خوش قلب تصویر نکرده بلکه گاهی آنان را شرور هم نشان داده است. تغییرات رولد دال در قالب شعر بر جذابیت کتاب افزوده است. بهتر است بدانید که پایان داستان‌ها هم متفاوت از قصه‌های اصلی است.
شما عزیزان که کتاب برایتان مناسب است در آستانۀ ورود به نوجوانی هستید. بنابراین تغییرات در این داستان‌ها سبب می‌شود تا شما درباره پیامدهای خوب و بد قصه‌ها اندیشه ‌کرده و با دوستانتان درباره آن گفتگو کنید. پرسشگری و تفسیر از داستان‌ها به شما کمک می‌کند تا بیشتر از مطالعه‌ی قصه‌ها لذت ببرید.
کتاب «این هم جور دیگر» توسط رضی هیرمندی به فارسی ترجمه شده است. کوئنتین بلیک هم تصویرگری کتاب را به عهده داشته است. نشر چشمه کتاب «این هم جور دیگر» را برای دوستداران مطالعه راهی بازار کتاب ایران کرده است.
درباره نویسنده کتاب «این هم جور دیگر»
رولد دال نویسنده و فیلمنامه‌نویس بریتانیایی است. از آثار او می‌توان به «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»، «جیمز و هلوی غول پیکر»، «ماتیلدا»، «جادوگران» و... اشاره کرد.
رتبه کتاب «این هم جور دیگر» در گودریدز: 4.1 از 5

ادامه keyboard_arrow_down