کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات فرانسه | برادرزاده رامو
برادرزاده رامو شابک: 9786001214790 156 صفحه 225 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 برادرزاده رامو دنی دیدرو احمد سمیعی (گیلانی) علوم انسانی ادبیات ادبیات فرانسه

176,000 ریال 220,000 ریال

ناشر: علمی و فرهنگی

چاپ سوم

برادرزاده رامو
Le Neveu de Rameau
یکی از آثار شناخته شده جهانی که بیشتر افراد با آن آشنا هستند داستان «برادرزاده رامو» نوشته «دنی دیدرو» است. کتابی پر کنایه که در گفت و شنود میان فیلسوف و عیار هفت خط کولی صفت به نام فوژان فرانسوا رامو است. فیلسوف که به هرزه گری و لاابالی علاقه‌مند است با نیروی هرچه تمام و با قدرتی بسیار کار می‌کرد. شکلی نامتعارف که در قالب گفتگویی میان دو شخصیت واقعی است. اثر با هوشمندی بسیار گزارشی از اتفاقات زمانه نویسنده را بیان می‌کند و مصادیقی چون اخلاق، آموزش و عشق و.. را نیز مورد بحث قرار می‌دهد.
بهتر است بدانید: دنی دیدرو یکی از بزرگترین متفکران فرانسوی عصر روشنگری محسوب می‌شود که هنوز با گذشت دوقرن و نیم آثارش از تفکر و روشن‌بینی تازه بهره می‌برند. آثار «دنی دیدرو» به طور مستقیم و غیر مستقیم با فلسفه‌ای پیوند خورده که اساس آن را شک تشکیل می‌دهد. آثارش خواننده را جدا و مستقل از اندیشه‌ای که داشت به تفکر وامی‌دارد. اثر «برادرزاده رامو» یکی از مهمترین آثار داستانی فلسفی قرن هیجدهم محسوب می‌شود. «احمد سمیعی گیلانی» کتاب «برادرزاده رامو» را به فارسی برگردانده است.
درباره نویسنده: دنی دیدرو ( 1713 ـ 1784 ) نویسنده و فیلسوف فرانسوی، صاحب اثر «ژاک قضا و قدری و اربابش»
رتبه گودریدز: 4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم