کتاب | نوجوان | نوجوان | داستان نوجوان | ماجراجویان بزرگ: 2 جهانگرد شگفت انگیز
ماجراجویان بزرگ: 2 جهانگرد شگفت انگیز شابک: 9786226194242 94 صفحه 632 گرم قطع: رحلی نوع جلد: گالينگور تیراژ: 2000 ماجراجویان بزرگ: جهانگرد شگفت انگیز الستر هامفریز مریم سادات منصوری نوجوان نوجوان داستان نوجوان

840,000 ریال 1,200,000 ریال

ناشر: اطراف

چاپ بیست و یکم

ماجراجویان بزرگ
آیا ماجراجویان، آنها که راه می‌افتند و دور دنیا را می‌گردند و انواع خطرات را به جان می‌خرند، آدم‌هایی خارق‌العاده هستند و با آدم‌های معمولی فرق می‌کنند؟
الستر هامفریز در کتاب ماجراجویان بزرگ به ما می‌گوید که چنین نیست. هامفریز که خودش در 25 سالگی دور دنیا را با دوچرخه گشته و در سال 2012 به عنوان ماجراجوی برتر مجله نشنال جئوگرافیک انتخاب شده، در این کتاب با نقل سرگذشت 20 جهانگرد و شرح سفرهای هیجان‌انگیز و پُرخطرشان سعی دارد به ما نشان دهد که آن جهانگردان ماجراجو نیز آدم‌هایی عادی مثل ما بوده‌اند که تصمیم گرفته‌اند خطر کنند، پس یک روز کوله‌بارشان را بسته‌اند و عازم سفرهای عجیب و غریب شده‌اند. او جهانگردانی از اعصار و دوره‌های گوناگون را انتخاب کرده است. این جهانگردان که به گفته خود هامفریز در مقدمه کتاب مربوط به دوره‌ای هفتصدساله هستند، قهرمانان او و منابع الهام‌اش برای جهانگردی و ماجراجویی بوده‌اند. ابن بطوطه که در قرن هشتم هجری به دور دنیا سفر کرد، ثور هِیِردال که سوار بر یک کلک چوبی از اقیانوس آرام گذشت، ریک هَنسِن، قهرمان پارالمپیک که با صندلی چرخ‌دار دور دنیا سفر کرد و الهام بخش ترانه‌ای معروف شد، بریل مارکهام، از پیشگامان هوانوردی که به تنهایی از شرق تا غرب اقیانوس اطلس پرواز کرد؛ اینها از جمله 20 جهانگرد و ماجراجویی هستند که هامفریز در کتاب خود درباره‌شان نوشته است.
کتاب ماجراجویان بزرگ با تصاویری از کِوین وارد همراه است. این کتاب با ترجمه لیدا هادی در نشر اطراف منتشر شده است.
درباره نویسنده: الستر هامفریز (- 1976)، جهانگرد، دوچرخه‌سوار و نویسنده بریتانیایی.

ادامه keyboard_arrow_down