چشم شب شابک: 9786004054805 568 صفحه قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 770 تیتوس مولر حسین تهرانی علوم انسانی ادبیات ادبیات آلمان

3,150,000 ریال 4,500,000 ریال

ناشر: ثالث

چاپ دوم

چشم‌شب
خوانندگانی که به رمان‌های تاریخی علاقه‌مند هستند از مطالعه رمان «چشم‌شب» لذت می‌برند. داستان کتاب از سوی خوانندگان مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. نویسنده «تیتوس مولر» بیشتر رمان‌هایش تاریخی هستند و تمام آثارش که شامل 12 کتاب می‌شود خوانندگان زیادی داشته است. در داستان« چشم‌شب» اسیران اکراینی در یک اردوگاه اجباری قرار دارند. اردوگاه در نزدیکی سد موته است. آنان سلاح آلمانی تولید می‌کنند و ماجراهایی را رقم می‌زنند. رئیس اردوگاه فردی به نام گئورگ هارتمن است او قصد شروع رابطه‌‌ای را دارد که ممکن است به قیمت جانش تمام شود. زنی باهوش اما خونسرد هم وجود دارد که با مستعار «چشم‌شب» دنیال پی‌بردن به رازی است.
در قسمتی از داستان می‌خوانیم:
«وقتی اوضاع آرام شد، اولش مطمئن نبود زنده است یا مرده. نه چیزی می‌شنید، نه چیزی احساس می‌کرد. بعد سر دردش شروع شد و گوش‌هایش سوت کشیدند. گرد و غبار مثل مه در هوا معلق بود. متوجه شد که خانه نابود شده، همین طور خانه‌های اطراف. جنازه برادرش را میان آوار پیدا کرد. "اسموند" بی‌حرکت زیر سنگ‌ها و نیمی از در اتاق غذاخوری و ظروف چینی خرد شده‌ای افتاده بود که مادرش هفته‌ای یک بار از ویترین بیرون می‌آورد و تمیزشان می‌کرد و. ..»
بهتراست بدانید: تیتوس مولر برای رمان «چشم شب» در سال 2014 به عنوان بهترین رمان تاریخی برگزیده شد و جایزۀ پادشاه رمان‌نویسان در ژانر تاریخی را از آن خود کرد. داستان «چشم‌شب» توسط «حسین تهرانی» به فارسی برگردانده شده است.

درباره نویسنده: تیتوس مولر (1977 ) نویسنده آلمانی
رتبه گودریدز: از 5

ادامه keyboard_arrow_down