کتاب | علوم انسانی | زندگینامه و سفرنامه | سفرنامه | یانگون: سفری به برمه
یانگون: سفری به برمه شابک: 9786226194105 272 صفحه 250 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 یانگون: سفری برمه گی دولیل عاطفه احمدی علوم انسانی زندگینامه و سفرنامه سفرنامه

273,000 ریال 390,000 ریال

ناشر: اطراف

چاپ یکم

یانگون: سفری به برمه
اگر به کشور برمه سفر نکرده‌اید اما دوست دارید درباره این کشور چیزهایی بیش از اطلاعاتی کلی بدانید همسفر شدن با گی دولیل می‌تواند برایتان تجربه‌ای مفید و مفرح باشد. گی دولیل در سفرنامه مصور یانگون: سفری به برمه با زبان طنزآمیز و تصاویر کمیک جزئیاتی از جامعه برمه و فرهنگ مردم آن کشور به دست می‌دهد که شاید به چشم یک مسافر عادی نیاید. دلیل سفر او به برمه مأموریت شغلی همسرش در سازمان پزشکان بدون مرز بوده است. به این مناسبت گی دولیل و همسرش به همراه فرزند خردسال‌شان یک‌سال مقیم برمه بوده‌اند. در این یک‌سال وقتی همسرِ گی دولیل برای انجام مأموریت‌اش به جاهای مختلف می‌رفته، او هم پسر یک‌ساله‌اش را برمی‌داشته و سوار کالسکه می‌کرده و در خیابان‌های یانگون – پایتخت برمه - قدم می‌زده. یانگون: سفری به برمه ماحصل این قدم‌زنی‌های یک‌ساله و دقت در جزئیات فرهنگ و جامعه برمه و سبک زندگی مردم این کشور است. گی دولیل که چند سفرنامه مصور دیگر را هم در کارنامه کاری خود دارد در این سفرنامه با تصاویر کمیک و زبانی طنزآمیز و شیرین روایتی از دوران اقامت‌اش در برمه به دست می‌دهد که هم سرگرم‌کننده است و هم حاوی اطلاعاتی جالب درباره فرهنگ و جامعه برمه.
سفرنامه مصور یانگون: سفری به برمه با ترجمه عاطفه احمدی در مجموعه روایت مصور نشر اطراف منتشر شده است. دبیر این مجموعه محمد جباری است. یانگون: سفری به برمه سومین سفرنامه مصور مجموعه روایت مصور است.
درباره نویسنده: گی دولیل (- 1966)، انیماتور، کارتونیست، طراح و نویسنده کانادایی.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده
از همین مترجم