کتاب | علوم انسانی | فلسفه | غرب | هنر همیشه بر حق بودن
هنر همیشه بر حق بودن شابک: 9789643116354 136 صفحه 120 گرم قطع: پالتوئی نوع جلد: شوميز تیراژ: 4000 همیشه بودن آرتور شوپنهاور عرفان ثابتی علوم انسانی فلسفه غرب

722,500 ریال 850,000 ریال

ناشر: ققنوس

چاپ هجدهم

هنر همیشه بر حق بودن
38 راه برای پیروزی در هنگامی که شکست خورده‌اید
کتاب «هنر همیشه برحق بودن» به شما کمک می‌کند در بحث و جدل برنده باشید. کتاب با ارائه 38 راهکار، بدون در نظر گرفتن حقیقت، کمکی برای پیروزی در جدال لفظی است. البته به افراد کمک می‌کند تا در مقابل کسانیکه همیشه خود را حق به جانب نشان می‌دهند رفتار و واکنش مناسبی داشته باشیم. «آرتور شوپنهاور» در اثر با لحنی طنزآمیز که با طعنه‌هایی همراه است برای غلبه رقیب هشدارهای لازم را صریح و شیوا برای درک بهتر مخاطب گوشزد می‌کند. او در نقش یک سوفسطایی مطالبش را عنوان می‌کند. سوفسطایی نوعی مکتب فکری در یونان باستان بود که افرادی را استخدام می‌کردند که مهارت بسیار زیادی در علوم مختلف داشته باشند و در مباحثه‌ها پیروز شوند. ناگفته نماند:‌ ژانر کتاب فلسفی و روانشناسی است و بر اساس نسخه ویرایش شده‌ در سال 1896 منتشر شده است.
«آرتور شوپنهاور»، فیلسوف پر نفوذ تاریخ در حوزه اخلاق هنر ادبیات معاصر و روانشناسی جدید و یکی از بزرگترین فلاسفه اروپا محسوب می‌شود. او اثرش را با زبانی ساده و روان و به دور از پیچیدگی‌های فلسفی نوشته است. در واقع فلسفه شوپنهاور آگاه کردن مردم به واقعیتی است که غالبا افراد به آن توجهی نشان نمی‌دهند. او به روح و ماده اعتقاد ندارد و تنها موجودیت جهان را اندیشه می‌داند. «هنر همیشه بر حق بودن» توسط «عرفان ثابتی» به فارسی برگردانده شده است.
درباره نویسنده: آرتور شوپنهاور (1788 ـ 1860 ) فیلسوف آلمانی، صاحب اثر «جهان همچون اراده و تصور» «دنیا این‌گونه است»
رتبه گودریدز: از 5

ادامه keyboard_arrow_down