کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | موفقیت | پله پله تا اوج
پله پله تا اوج شابک: 9789643110956 288 صفحه 330 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1650 زیگ زیگلار مهناز فاتحی علوم انسانی روانشناسی موفقیت

1,190,000 ریال 1,400,000 ریال

ناشر: ققنوس

چاپ شانزدهم

پله پله تا اوج

برای رسیدن به قله، باید تلاش کرد. سختی‌ها و دشواری‌های مسیر را به جان خرید و به پیروزی یعنی به فتح قله رسید. این رمز پیروزی افرادی است که با افکار و عقاید و نگرش خود بر مشکلات زندگی پیروز می‌شوند. برای رسیدن به اوج باید با هدف و انگیزه مسیر درست را پیش گرفت.

کتاب «پله‌پله تا اوج» به خوانندگان می‌آموزد که چطور با پی‌ریزی پایه‌های موفقیت با اوج کامیابی دست پیدا کنند.

کتاب «پله پله تا اوج» نوشتۀ زیگ زیگلار با ترجمۀ مهناز فاتحی در 288 صفحه در انتشارات ققنوس منتشر شده است.
این کتاب با این امید، اعتقاد و اطمینان نوشته شده که اگر روزانه دقایقی را با افکار مثبت بگذرانیم، سر حالی لازم را برای کسب موفقیت به دست خواهیم آورد. 7 کلید طلایی که زیگلار در این کتاب ارائه می‌دهد بر پایه‌ی ایمان، صداقت، وفاداری و شایستگی بنا شده‌اند و برای همۀ قشرهای جامعه لازم است تا با یک‌بار خواندن آن، در مسیر پیروزی حرکت کنند. زیگلار در هر قسمت با تکیه بر گام‌های عملی و مثال‌های منحصر به فرد، دری از تجربیات واقعی را به روی خوانندگان باز می‌کند.


دربارۀ نویسنده: زیگ زیگلار(1926) سخنران، معلم و مربی انگیزشی امریکایی. او به عنوان یکی از نویسندگان و سخنرانان مشهور جهان، می‌خواست از موانع سن، فرهنگ و شغل فراتر رود. از سال 1970 تا سال 2010، او بیش از پنج میلیون مایل در سراسر جهان سفر کرد تا پیام‌های پیشرفت زندگی قدرتمند را برساند و انرژی تغییر را ترویج دهد. او در بین همتایانش به عنوان نابغه انگیزشی بزرگ زمان ما شناخته می‌شود.
رتبۀ گودریدز: 86/3 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده