کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | موفقیت | ده راز موفقیت و آرامش درونی
ده راز موفقیت و آرامش درونی شابک: 9789643114909 152 صفحه 127 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 990 موفقیت آرامش درونی وین دایر شقایق قندهاری علوم انسانی روانشناسی موفقیت

637,500 ریال 750,000 ریال

ناشر: ققنوس

چاپ یازدهم

ده راز موفقیت و آرامش درونی

کتاب در نظر دارد ده راز از رازهایی که تجربیات «وین دایر» است را برای مخاطب بیان کند. این ده راز به صورت برنامه روزانه بیان می‌شود. در کتاب از سستی و ضعف خبری نیست و بیانی در آرامش و آسایش خواننده را در قالب برنامه‌ای تنظیم شده بیان می‌کند. «وین دایر» بر اساس تجربیات خودش در چند دهه می‌نویسد بیشتر افراد دوست دارند از افراد عادی و معمولی باشند به همین سبب از احساس پشیمانی‌ای که باعث بروز یاس و ناکامی می‌شود، رنج می‌برند. در صورتیکه این افراد همواره به معنا و مفهوم زندگی میندیشند، ولی وجودی پر از خشم دارند. «وین دایر» امیدوار است با خواندن رازهای کتابش افراد دیگر احساس ضعف و بی‌کفایتی نکنند. بهتر است بدانید: در سال 2011 مجله Watkins Magazine «وین دایر» را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:
«روزی نیست که به خدا فکر نکنم. در واقع بیش از آن که به خدا بیندیشم در اغلب اوقات بیداری‌ام حضور خدا را احساس می‌کنم. این احساس که با حس رضایت خاطر و خشنودی همراه است، فراتر و برتر از آن چیزی است که بتوانم در یک کتاب بیان کنم. من در زندگی‌ام موفق شده‌ام آرامش روحی را درک و تجربه کنم و به خاطر همین آگاهی و دریافت است که تمام نگرانی‌ها، دغدغه‌ها، مشکلات، دستاوردها و اندوخته‌هایم ارزش و اهمیت خود را از دست داده‌اند.» «شقایق قندهاری» کتاب «ده راز موفقیت و آرامش درونی» را به فارسی ترجمه کرده است.


درباره نویسنده: وین والتر دایر (1940 ـ 2015 ) نویسنده و سخنران انگیزشی امریکایی، صاحب اثر«زندگی خود را از بلند پروازی به معنی دار بودن تغییر دهید»
رتبه گودریدز:

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم