کتاب | علوم انسانی | فلسفه | اندیشه و تفکر | دو خطا در عنوان این کتاب وجود دارد
دو خطا در عنوان این کتاب وجود دارد شابک: 9786002781826 544 صفحه 605 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 770 عنوان کتاب وجود دارد رابرت ام. مارتین راضیه سلیم زاده علوم انسانی فلسفه اندیشه و تفکر

1,062,500 ریال 1,250,000 ریال

ناشر: ققنوس

چاپ سوم

دو خطا در عنوان این کتاب وجود دارد
نویسنده کتاب «رابرت ام. مارتین» استاد فلسفه‌ای است که؛ برای نوشتن این کتاب هدف بسیار جالبی را در نظر گرفته است. پرفسور «رابرت ام.مارتین» دوست دارد لذت تفکر درباره معماهای فلسفی را به افرادی که تحصیلات دانشگاهی ندارند، نشان دهد. بنابراین کتاب با لحنی ساده و صمیمی و پر از شوخی و اصطلاحات نگاشته شده است. نوشته‌های متن کتاب کاری خلاف عادت و مخاطره‌آمیزی دارند. بدین صورت که جدی‌ترین و عمیق‌ترین مباحث فلسفی با زبانی عامیانه و محاوره‌ای مطرح شده‌اند اما بدین معنی نیست که خواننده با اثری غیر جدی روبه‌رو می‌شود. اثر در شانزده فصل که شامل: تفاوت‌هایی كه تفاوتی ایجاد نمی‌كنند، ریسك كردن، انتخاب كردن، منطق و پارادوكس، باور، منطق و قصد، استدلال درست و نادرست، معرفت تجربی، معرفت بدون تجربه، تفكر، گفتار و معنی، این‌جا و الان، چرا باید اخلاقی باشم؟ چطور اخلاقی فكر كنیم؟ معماهای اخلاقی، قانون عمل و مسئولیت، لطیفه و دیگر مسائل زیبایی شناسانه و فكرهای عمیق در 544 صفحه نوشته شده است.

کتاب «دو خطا در عنوان این کتاب وجود دارد» با عنوان فرعی «مرجع معماها، مسئله‌ها و پارادوکس‌های فلسفی» توسط «راضیه سلیم‌زاده» به فارسی برگردانده شده است.

درباره ‌ویسنده: رابرت ام. مارتین، کانادایی ، صاحب اثر «گفتگوهای فلسفی»
رتبه گودریدز:5 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده
از همین مترجم