کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات آمریکای لاتین | زائر کوم پوستل
زائر کوم پوستل شابک: 9789646404113 356 صفحه 288 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 زائر پوستل پائولو کوئیلو حسین نعیمی علوم انسانی ادبیات ادبیات آمریکای لاتین

336,000 ریال 480,000 ریال

ناشر: ثالث

چاپ هشتم

زائر کوم پوستل

کشف و شهود «پائولو کوئیلو» و استادش در کوم پوستل ماجرای اصلی داستان کتاب است. او این بار سفر 500 کیلومتری خود را با پای پیاده طی می‌کند و در این مسیر که آتئیسم (بی خدایی)، بودیسم و ایمان به مکاتب دیگر را تجربه کرده است در پایان نتیجه می‌گیرد به اصول مذهبی کاتولیک باز ‌گردد. این داستان سرگرم کننده و البته جذاب و آموزنده است. در این داستان خواننده پی می‌برد؛ انسان‌ها دوست دارند راههای منحصر به فرد خود را مورد کاوش و جستجو قرار دهند. همچنین اهمیت به جزئیات و مسائل عادی روزمره از دیگر یادآوری‌های داستان به شمار می‌روند. «پائولو کوئیلو» که بسیاری او را یک استاد معنوی می‌شناسند، با داستان های خود توانسته رکوردی در «گینس» به نام خودش ثبت کند.
در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «زه با زنی بومی ازدواج کرد ولی حاصل این ازدواج فرزندی مرده بود. زه او را ترک کرد و قایقی به نام "روزینیا" را از یک سرخپوست خریداری کرد. از آن پس تمام دنیای زه را قایق پر می‌کرد. او با قایق حرف می‌زد و قایق به سوالات او پاسخ می‌داد. قایق همه‌چیز را می‌دانست و به زه منتقل می‌کرد. ولی حالا پس از چند سال دکتری به منطقه آمده بود و به دنبال زه می‌گشت. آمدن او ماجراهای جدیدی را به همراه داشت» داستان «زائر کوم پوستل» توسط «حسین نعیمی» به فارسی برگردانده شده است.
درباره نویسنده: پائولو کوئلیو ( 1947 ) نویسنده برزیلی، از دیگر آثار «کیمیاگر»، « ورونیکا می‌خواهد بمیرد»
رتبه گودریدز: 4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down