کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات روسیه | همسر و نقد همسر
همسر و نقد همسر شابک: 9786004362337 497 صفحه 562 گرم قطع: رقعی نوع جلد: گالينگور تیراژ: 1000 همسر همسر آنتون چخوف حمیدرضا آتش برآب علوم انسانی ادبیات ادبیات روسیه

1,192,000 ریال 1,490,000 ریال

ناشر: علمی و فرهنگی

چاپ سوم

همسر و نقد همسر
علاقه‌مندان به داستان کوتاه و دوستداران «آنتون چخوف»، داستان‌های کتاب «همسر و نقد همسر» انتخابی مناسب برای مطالعه هستند. هر یک از داستان‌های مجموعه، با مضمونی که ریشه در تنهایی آدمی دارد، در شخصیت‌ها به تصویر کشیده می‌شود. شخصیت‌هایی که تلاش می‌کنند خود را از وضعیت دهشتناک نجات دهند اما یا اختیاری ندارند یا از نا امیدی دیگر قادر به هیچ عکس العملی نیستند. آنها در پی آفرینش تازه‌ای هستند که باید خود آن را خلق کنند. حالا چقدر موفق هستند یا شکست می‌خورند را باید در روایت داستان جستجو کرد.
با دقتی در عنوان متوجه می‌شوید: اثر دو بخش دارد. قسمت اول 10 داستان کوتاه را شامل می‌شود و قسمت دوم شامل نقد و بررسی همان داستان‌هاست. ضمیمه‌هایی از زندگی و آثار چخوف نیز، در انتهای کتاب موجود است که برای خواننده مفید است . «آنتوان چخوف» توانست 700 اثر ادبی در زمان حیات کوتاه 44 ساله‌اش، خلق کند، که به بیشتر زبان‌های دنیا ترجمه شده‌اند. همچنین صاحبنظران ادبی او را مهمترین نویسنده داستان کوتاه معرفی می‌کنند. در داستان کوتاه همسر با شخصیتی مواجه می‌شویم که تحصیلات دینی دارد. اما با زنی ازدواج کرده که هیچ قید و بندی را نمی‌شناسد و مدام به مرد خیانت می‌کند مرد می‌خواهد او را طلاق دهد اما زن قبول نمی‌کند و... داستان‌های جذاب و خواندنی کتاب «همسر و نقد همسر» توسط «حمیدرضا آتش برآب» به فارسی برگردانده شده است.

درباره نویسنده: آنتون پاولوویچ چخوف ( 1860 ـ 1904 ) نویسنده روس، صاحب اثر«داستان ملال انگیز» «از دفترچه خاطرات یک دوشیزه»
رتبه گودریدز: از 5

ادامه keyboard_arrow_down