کتاب | نوجوان | نوجوان | داستان نوجوان | هفت مهر جادو 7: مسافری از ماه
هفت مهر جادو 7: مسافری از ماه شابک: 9786002531278 128 صفحه 155 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 700 جادو مسافری کای مایر ندا درفش کاویانی نوجوان نوجوان داستان نوجوان

52,500 ریال 70,000 ریال

ناشر: کتاب پارسه

چاپ یکم

کای مایر، اهل آلمان بوده و مجموعه «هفت مهر جادو» او در ژانر وحشت است. چهار کودک شخصیت‌های اصلی داستان بوده ولی ماجرای هر کتاب مستقل از دیگری است. هر جلد دارای عنوان متفاوتی نیز می‌باشد. محله وقوع ماجراها منطقه‌ای آرام در آلمان بوده و آغاز ماجرا ظهور علامتی عجیب روی دست یکی از این چهار کودک است. به مرور موجودات نفرین‌شده و شریر آن‌ها را احاطه می‌کنند و باید با کمک هم از شر آن‌ها خلاص شوند.
در بخشی از جلد هفتم این مجموعه با عنوان مسافری از ماه می‌خوانید:
مه تنها نمی‌آمد.
با خود بزرگی و تاریکی می‌آورد.
مه مانند هیولای عهد باستان از میان توده‌ی متراکمی که سحرگاهان از جنگل به بالا راه می‌یافت، سر بلند کرد و ناگهان سرعتش کمتر شد و پیش از این که کاملا بایستد، آخرین ناله‌هایش را سر داد.
تاریکی و ظلمت بر خاکریز قدیمی و بی صدای راه‌آهن و برفراز چمنزارها و مراتع شمال گی‌بل اشتاین حکم‌فرما شد. شاخه‌های فروافتاده‌ی تمشک را که از میان ریل‌های رنگ‌زده بیرون زده بود، زیر خود له می‌کرد. علف‌های هرز بین ریل‌ها و الوارها را زیر پا می‌فشرد و خرگوش‌هایی را از آن‌جا می‌راند که در سکوت روز از مخفی‌گاه خویش به آن‌جا آمده بودند. حتی پرندگاه شکاری که همیشه بر فراز مرغزار به دنبال قربانیان خود می‌گشتند، به سرعت از آن‌جا گریختند.

ادامه keyboard_arrow_down